D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Bodyshopin E-vitamiinisarjan kasvojenpuhdistusainetta. Hyvä on!
Alkuperäinen kirjoittaja dermosil:jääkö naama rasvaiseksi?
tarttisin sellaisen aineen joka jättää kasvot mattapintaisiksi, kaikista tuntuu rasvottuvan vaikka miten putsaa
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:Mary Kayn time wise sarjaa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Käy hoitolasta kysymässä, kosmetologi osaa valita sopivan ihollesi.
Alkuperäinen kirjoittaja dermosil:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Käy hoitolasta kysymässä, kosmetologi osaa valita sopivan ihollesi.
niin ne osaa ja olen kysynytkin, mutta mulla ei ole varaa käyttää heidän tuotteita, ja siksi ajattelin kysästä jos joku vaikka käyttäisi ihan kaupasta saatavia tuotteita joista ei jää naama rasvaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:Alkuperäinen kirjoittaja dermosil:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Käy hoitolasta kysymässä, kosmetologi osaa valita sopivan ihollesi.
niin ne osaa ja olen kysynytkin, mutta mulla ei ole varaa käyttää heidän tuotteita, ja siksi ajattelin kysästä jos joku vaikka käyttäisi ihan kaupasta saatavia tuotteita joista ei jää naama rasvaiseksi![]()
Mary Kay on tosi laadukas sarja. Isot tuotekoot, ja on äärettömän laadukas. Hintavampi kuin markettimerkit, mutta aivan taatusti laadukkaampi.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Alkuperäinen kirjoittaja dermosil:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Käy hoitolasta kysymässä, kosmetologi osaa valita sopivan ihollesi.