mitä kasvojen puhdistus ainetta käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dermosil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Bodyshopin E-vitamiinisarjan kasvojenpuhdistusainetta. Hyvä on!

jääkö naama rasvaiseksi?

tarttisin sellaisen aineen joka jättää kasvot mattapintaisiksi, kaikista tuntuu rasvottuvan vaikka miten putsaa

Alkuperäinen kirjoittaja dermosil:
jääkö naama rasvaiseksi?

tarttisin sellaisen aineen joka jättää kasvot mattapintaisiksi, kaikista tuntuu rasvottuvan vaikka miten putsaa

Ei jää ainakaan minulla, pesen vedellä ja tuolla puhdistusaineella.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Käy hoitolasta kysymässä, kosmetologi osaa valita sopivan ihollesi.

niin ne osaa ja olen kysynytkin, mutta mulla ei ole varaa käyttää heidän tuotteita, ja siksi ajattelin kysästä jos joku vaikka käyttäisi ihan kaupasta saatavia tuotteita joista ei jää naama rasvaiseksi :)

Luin otsikosta että "Mitä kanojen puhdistusainetta käytät?"....

Ja käytän Dermosilin pumppupullo- puhdistusvaahtoa. Mulla on pintakuiva, mutta rasvoittuva iho, eli sekaiho.

niin ne osaa ja olen kysynytkin, mutta mulla ei ole varaa käyttää heidän tuotteita, ja siksi ajattelin kysästä jos joku vaikka käyttäisi ihan kaupasta saatavia tuotteita joista ei jää naama rasvaiseksi :)

Mary Kay on tosi laadukas sarja. Isot tuotekoot, ja on äärettömän laadukas. Hintavampi kuin markettimerkit, mutta aivan taatusti laadukkaampi.

mulla on oikeastaan sellanen ongelma, että kun puhdistan kasvot ja sitten laitan meikkivoiteen ja puuterin ym. meikit niin ei mene kauaa kun kasvot ovat aivan rasvaiset ja saisi olla lisäämässä puuteria vähänväliä ja sitten taas tulee meikistä suttuisen näköinen

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:

Mary Kay on tosi laadukas sarja. Isot tuotekoot, ja on äärettömän laadukas. Hintavampi kuin markettimerkit, mutta aivan taatusti laadukkaampi.

mistähän tätä kyseistä tuotetta saa ostaa, voisin vaikka koittaa sitäkin? :)

No ite aattelisin niin että jos en käyttäis hoitolatuotteita niin seuraava valinta olis luomu (tai suomalainen tuote, Lumene esim), Dermoshopilla tais olla sellanen puhdistusvaahto ainakin, jos ei voiteita ole luomu sarjassa niin rasvaselle ja seka-iholle löytyy sieltä sellaset pikku purtelot, pumppupullot (yö-, ja päivävoiteet)

Lumene on minusta nykysin aika hyvä vaikka onkin markettituote, ovat taineet panostaa lähivuosina, tosin hinnatkin ovat nousseet. Tais olla 4-5kybää jo jotkin voiteet kuvastossa.

Yhteistyössä