M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Pitää käskeä soittamaan sitten sossuun...mutta kyllä mä ymmärsin että nimenomaan hän oli asiaa kysynyt ja näin olivat sanoneet. Ei hän muuten asiasta olisi niin huolissaan. Ennen sai rahat etukäteen, enää ei.
No ku mä muistelen et siitä just nyt keväällä oli täälläkin puhetta että saa ja ainakin yks samaan aikaan mun kanssa odottava sai etukäteen rahaa hankintoihin sieltä.
Nooo, eniveis, toivottavasti asiat selviää..Ja eihän ne vaunut nyt niin välttämättömät ole..
Alkuperäinen kirjoittaja SD:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Eikö olisi parempi yrittää saada vauvalle ensin vaunut puoleksi vuodeksi/vuodeksi, ja sitten myöhemmin ostaa mieleiset rattaat käytettynä. Ehkä elämäntilannekin on sitten jo parempi, tai saa tukea pelkkiin rattaisiin.
No ei häin mieleisiä saa myöhemminkään...siis sellaisia kun OIKEASTI haluaisi, koska hän ihan totta, on aidosti vähävarainen ja vailla minkäänsortin rahankäyttötaitoa.
Rahatilanne ei ole paranemassa seuraavaan 3 vuoteen.
Toki jotkut semmoisetkin varmaan kelpaa mitkä menee edes alkuun, mutta niistä hän on tuskin valmis maksamaan sitä 50?, joka hälle siis on oikeasti iso raha.
mistä hän meinaa saada rahaa vaippoihin ym.?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:Tänään juuri näin Turussa Laiskan Kirppiksellä Brion yhdistelmävaunut myynnissä 20?:lla. Taisivat kyllä olla ehkä 90-luvulta, mutta näyttivät ihan ehjiltä ja siisteiltä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:Tänään juuri näin Turussa Laiskan Kirppiksellä Brion yhdistelmävaunut myynnissä 20?:lla. Taisivat kyllä olla ehkä 90-luvulta, mutta näyttivät ihan ehjiltä ja siisteiltä.![]()
Mikä on Laiskan kirppis?!?
Siis missä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:Kaverini ja hänen kaverinsa ovat saaneet Helsingin sosiaalihuollosta (ovat toimeentulotukiasiakkaita) yhdistelmävaunut lainaksi kolmen vuoden käyttöajalla. Voisiko kaverisi kysyä suoraan, onko hänen asuinpaikkakunnassaan samanlaista palvelua?
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:JOS ON TOIMEENTULON ASIAKKAANA, SAA SOSSUSTA MAKSUSITOOMUKSEN VAUNUIHIN.
Mä sain 400e ja ostin vaunulasta vaunut sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:Tänään juuri näin Turussa Laiskan Kirppiksellä Brion yhdistelmävaunut myynnissä 20?:lla. Taisivat kyllä olla ehkä 90-luvulta, mutta näyttivät ihan ehjiltä ja siisteiltä.![]()
Mikä on Laiskan kirppis?!?
Siis missä se on?
http://www.tsempinkulma.net/kirppis/index.php
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:JOS ON TOIMEENTULON ASIAKKAANA, SAA SOSSUSTA MAKSUSITOOMUKSEN VAUNUIHIN.
Mä sain 400e ja ostin vaunulasta vaunut sillä.
Mä en nyt jotenkaan jaksa tätä uskoa. Jos ei työssäkäyvilläkään ole tällaista summaa rahaa laittaa, niin tuskin ttt:n asiakkaatkaan sitä saavat.
Ja olen siis itse ollut Turussa joskus toimeentulotuen asiakkaana, enkä saanut 400? vaunuihin...ehkä edes puolta siitä. Jotta anteeksi, mutta en nyt kyllä usko että puhut totta.
Alkuperäinen kirjoittaja esim:nämä?
http://www.huuto.net/kohteet/brio-kombi-sportline-yhdistelmavaunut-oulu/144509878