Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2xäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2xäiti

Vieras
Ehdotuksia!

Poikani täyttää viikon päästä 1-vuotta ja monet jo kyselleet mitä poika tarvitsisi lahjaksi, tämän hetkisellä toivelistalla on vk-puku ja kumisaappaat.

Mitä teidän taapero sai lahjaksi tai mitä itse annoit tai keksitkö muuten vaan tarpeellista tuon ikäiselle näin kevään tullessa?

Kiitos kaunis :)

Sisävaatteita sanon aina että voi ostaa kun ne tulee aina käyttöön ja niitä mieluummin kuin leluja kun huone jo täynnä ;)

Kirjoja ihan hirveesti mutta ne on musta niin kivoja että nekin mieleisiä lahjoja :)

Palikkalaatikko olis kiva mutta tuntuu osaltaan turhalta kun palikoita jo yksi laatikollinen.

Pyyhettä en halua pyytää kun olen vähän nirso pyyhkeiden laaduissa :|

Ja lasten astiasto tuli ristiäislahjaksi :)

Kiitos ehdotuksista!!

niin tosiaan... sehän ei ollut ensimmäinen lapsi...

meillä ainakin toi pihalelu-juttu oli kummilapsillekin aina tosi mieluinen yllätys kun ovat keväällä syntyneet. ja siinä on suuri hintahaarukka, niin kukin voi melkein löytää jotain kivaa omalle kukkarolleen. hyvä jos oli apua :)

Palloja on liiaksikin :x

Nuppipalapeli hyvä idea! Kuten myös piipaa-auto ja marakassit/muu soitin :D
Leikkikännykässä myös ideaa kun mun kelpaa niin hyvin :|

Luukkukirjoista repii vain luukut irti ja dubloja neljä laatikollista :)

Palikoita tosiaan tarpeeksi muttei mahdoton ajatus.

Valokuvaus? Nääh :D

Säästöpossu ja oma tili olis hienoja mut en kehtaa rahaa pyytää :P

Kiitokset taas :)

kukaan ei ole vielä ehdottanut duploja, junaradan osia. Siskoni pyytää 1-vuotiaalleen vesipulloja ja eväsrasiaa kesäksi ja kun on päiväkotiinkin menossa, niin omaa pientä reppua.

Dubloja ja junaradan osia on myös :)
Niitä puisia ei tosin ole, Brion? Ne olisi kivoja! Korvan taakse ;)

Muumilusikat on ihania :) Ehkäpä niitäkin!

Lakanoista en ole nirso ;) Ja pyyhkeistäkin vain sen takia että ei saa olla karhea eikä sellainen joka ei kuivaa vaan levittää vain, vaikka kyllä olen luonteeltani nirso :|
Lakanoita en vielä haluaisi pyytää kun on vielä käytössä vauvapeitto muttei välttämättä enää kauan niin mieluummin pyytäisin sitten sellaiseen isompaan peittoon :)
Mutta hyvä idea tämäkin!

Kiitos :D

Tuossa peitossa kyllä ideaa! Mutta olisikohan kohtuutonta pyytää jotain tiettyö peittoa? Esikoisen peitto on niin ihana että samanlaisen haluaisin :) (tai sit taas se nirsous tulee mussa esiin, hitto :D )

Meillä vauvapeitto vaihdettiin kun siirtyi isojen lasten sänkyyn, mutta nyt vielä pinnasängyssä :)

Yhteistyössä