Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä vastausta, mutta ihan pakko kysyä, kun jäi kiinnostamaan, että miten paljon olette pitäneet yhteyttä? Oletteko ehtineet tavatakin?Muistan kun "panikoit" silloin palstalla, että vastaako hän sun kirjeeseen lainkaan
Ihanaa, että ootte löytäneet toisenne!
Ei olla tavattu. Sisko elää melko vaikeita aikoja joten tavataan kun aika on kypsä. Mulla ei ole enää mitään kiirettä, kun ollaan saatu toisiimme yhteys
Ollaan kyllä jo se todettu, että pidetään toisistamme ja ihan ehdottomasti ollaan aina tästälähtien tekemisissä...ollaan monessa suhteessa hyvin samanlaisia. Siskokin on kirppishullu![]()
Ihanaa kuulla! Tärkeintähän se on, että jää kummallekin tunne, että haluaa olla osa toisen elämää! Kuinka tiiviisti pidätte yhteyttä? Muistanko väärin, vai oliko niin, että teillä on kuitenkin välimatkaa ihan jonkin verran?![]()
Ja ajattelin, josko sitä palasaippuaideaa käytäisin...jos löytyis joku miehinen ja naisellinen tuoksu. Ostaisin molemmille omat tjtnSitten sais ukkokin jotaki
![]()
jos et löydä ni teet itse.. ostat valmista saippua-ainesta ja sekoitat siihen jotain hajuvettä, yrttejä, kahvia tms. väriksi sit esim. elintarvikeväriä. Muotiksi käy esim. maitopurkki tai silikoniset jääpalamuotit tai tulitikkurasia
jos et löydä ni teet itse.. ostat valmista saippua-ainesta ja sekoitat siihen jotain hajuvettä, yrttejä, kahvia tms. väriksi sit esim. elintarvikeväriä. Muotiksi käy esim. maitopurkki tai silikoniset jääpalamuotit tai tulitikkurasia