mitä laittaisin juustokakun päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amoraalinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amoraalinen

Jäsen
01.01.2010
348
0
16
tein sellaisen keksipohjaisen juustokakun ja nyt pitäis vielä koristella se. en vaan osaa päättää mitä siihen päälle laittais. joku mehuhyytelö? marjoja ja kiille? hedelmiä? antakaas nyt hyviä vinkkejä. :flower:

Mie oon tehny yksinkertasesti vaan appelsiinimehusta ja liivatteesta hyytelön ja vähän jäähtyneenä kaatanu siihen kakun päälle. Keltanen hyytelöpinta - hyvää ja kivan näkönen.

Lisään vielä, et jos päätät tehdä tuon ehdottamani, niin mehu-liivateseosta ei saa laittaa kakun päälle kuumana vaan ehdottomasti hieman jäähtyneenä; itellä kävi kerran niin, että se liemi meni sinne kakun sisään kokonaan kun kaadoin sen liian kuumana siihen päälle. Hyytyi kyllä ja oli ihan hyvää mutta hieman erikoisen näköstä.

Mä oon tehnyt New Yorkin juustokakun päälle ihan vaan vadelmakastiketta, jota tarjoillessa sitten voi kaataa päälle. 300 g vadelmia, hiukan sokeria ja pari rlk vettä tehosekoittimeen. Se on saanut olla hiukan kirpeää, kun kakku itsessään on makea.

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Lisään vielä, et jos päätät tehdä tuon ehdottamani, niin mehu-liivateseosta ei saa laittaa kakun päälle kuumana vaan ehdottomasti hieman jäähtyneenä; itellä kävi kerran niin, että se liemi meni sinne kakun sisään kokonaan kun kaadoin sen liian kuumana siihen päälle. Hyytyi kyllä ja oli ihan hyvää mutta hieman erikoisen näköstä.

mä mietin et jos laittais siihen kakun päälle säilykepersikoita ja mandariinilohkoja (ja muutama punainen kirsikka sinne tänne) ja sitten kaatais niitten päälle appelsiinimehuhyytelön.. :p miltäs kuullostaa?

Yhteistyössä