Mitä mä nyt teen??!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Mies meni töihin ja vei lapset hoitoon tossa puolisen tuntia sitten (toinen viikko päiväkodissa alkoi). Mulla vapaata koulusta tämä päivä. Suunnittelin et haen ne sit päiväunien ja välipalan jälkeen, eli kolmen maissa..

Eli mulla on kuus (6!) tuntia sitä kuuluisaa omaa aikaa! mitä ihmettä mä teen.. :o lähikaupasta vois hakee jotain herkkua brunssiksi, keittiön ikkunan vois pesasta ja vaihtaa verhon.. lattiat vois myös pestä rauhassa kun ei oo ipanat tassuttelemassa heti märillä lattioilla..hertsilee, en oo ollu päivää yksin sitten esikoisen syntymän. :whistle:

tämä hiljaisuus on, karmivaa.. :D oon aina ihmetelly kui meidän rappu on niin hiljanen, mut taitaa vain meidän kodin melu peittää muut äänet, nytkin kuuluu yläkerrasta epämääräistä kolinaa ja tömpsähtelyä. onneksi.. tulisinki varmaan hulluksi omakotitalossa.

Nyt on järjestelty (lähinnä keräilty lelut lattioilta) ja imuroitu. Happihyppelynä kävin kaupalla, ja eikös pyöränperkele pudottanu kettinkinsä just tasan puolimatkassa. Palasin kotiin ja vaihdoin toiseen munamankeliin.. (onneksi kahta pyörää voi pitää huomattavasti paremmin mielin kuin kahta autoa, vrt.yks toinen ketju..)
Ja kaupasta tarttu mukaan peruselintarvikkeiden mukana myös vähän herkkuja..

tehtävä vielä: lattioiden pesu, pölyt, keittiön ikkunan pyyhkiminen ja verhon vaihto. liinavaatteita on aimo pino oottamassa viikkaamista, ja se hoituu katsomalla samalla Pokka pitää-dvd:itä.