T
Taare-
Vieras
tuohon osoiterivin alle jossa on uutisotsikot ja aloitussivu on nyt ilmestynyt myös telkku, siis joku linkki mistä pääsee suoraan. miten mä sen oon siihen saanu? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ei aavistustakaan, älä vaan mun koneelleni tartuta. :|
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Ootkos sie laittanu telkun kirjanmerkkeihin joskus ja nyt sitte muuttanu vahingossa asetuksia niin et se onkin kirjanmerkkipalkissa? Sillai mie käsittäisin et se on siihen ilmestynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Jos se on jonkun salaperäisen järjestön vakoilutelkku? Nyt olet koko ajan tarkkailussa ja koko maailma tietää, mitä teet... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Koitas painaa tuolla yläpalkissa (tuolla missä on noi tiedosto, muokkaa yms) hiiren oikeaa nappia. onko siula ruksi kohdassa KIRJANMERKKIPALKKI? Jos on, niin napsauta sitä niin pitäs kadota.
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Jos se on jonkun salaperäisen järjestön vakoilutelkku? Nyt olet koko ajan tarkkailussa ja koko maailma tietää, mitä teet... :saint:
jos niin on niin toivottavasti vakoojilla hupia piisaa ku tässä kiroan ja kiukkuan
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Koitas painaa tuolla yläpalkissa (tuolla missä on noi tiedosto, muokkaa yms) hiiren oikeaa nappia. onko siula ruksi kohdassa KIRJANMERKKIPALKKI? Jos on, niin napsauta sitä niin pitäs kadota.
joo, on täppi. mutta kerros viisaana miten mä tuon oon tuonne onnistunu saamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:onko siulla Taare firefox? miulla on ainaki semmonen mahollisuus että voin raahata tämänki sivuston tohon osoterivin alapuolelle ns. pikakuvakkeeksi. ja sitte vaan siitä aukasen. jos sie oot vaikka vahingossa tehny niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:onko siulla Taare firefox? miulla on ainaki semmonen mahollisuus että voin raahata tämänki sivuston tohon osoterivin alapuolelle ns. pikakuvakkeeksi. ja sitte vaan siitä aukasen. jos sie oot vaikka vahingossa tehny niin?
voksi löytyy. siis mä voin ottaa osoitepalkista kii ns ns raahata tän sivun tuohon kohtaan?
juuh, niin se toimiipiti heti kokeilla