Mitä mä ostaisin iltanaposteltavaksi kun oon dieetillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hedelmäsalaatti (pilko paloiksi ja napostele)? Popcornia (esim. painonvartijoiden, myydään ainakin Cittarissa ja on yllättävän hyvää noin kevyeksi)? Tai dippaile kasvis- ja vihannestikkuja kevytkermaviilidippiin.

oon miettinyt ihan samaa. saliteenit kun aloitti taas joululoman jälkeen kunnolla, iltaisin kamala nälkä...jotakin proteiinipitoista, kun leipä (hiilaripommi) pitää nälän poissa ehkä tunnin...

Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
oon miettinyt ihan samaa. saliteenit kun aloitti taas joululoman jälkeen kunnolla, iltaisin kamala nälkä...jotakin proteiinipitoista, kun leipä (hiilaripommi) pitää nälän poissa ehkä tunnin...

Hedelmä- tai marjarahka: purkki rahkaa ja marjoja survottuna tai pilkottuna sekaan.

En ymmärrä miksi napostelu täytyisi unohtaa...jos pyritään koko elämän kestävään muutokseen, ei ole mitään järkeä kieltää napostelua (mikäli pitää siitä), vaan kannattaa etukäteen kirjata minkä päivän sallii ns. herkkupäiväksi ja kuinka paljon voi syödä.

Ihan käsittämätöntä, jos koko elämän pitäisi olla ilman mitään herkkuja/napostelua, eikä minua moinen motivoisi laihduttamaan.

Siis kyllä nyt perjantai iltana saa herkutella. Kokonaan napostelusta eroonpääseminen ei vaan onnistu piste. On ihan oikein palkita itseään hyvin menneestä viikosta. Sit taas jaksaa paremmin seuraavan viikon.

Saanko kysyä ap:lta että mitä tavallisesti napostelisit illalla, jos et olisi dieetillä? Meillä on ollut aina tapana syödä iltapala keittiön pöydän ääressä illalla kasin aikaan eikä sen jälkeen syödä enää mitään. Mennään kyllä töiden takia ajoissa nukkumaan. Tuleeko noi napostelut siis iltapalan sijaan vai lisäksi?

Yhteistyössä