Voi ziisus kun riittää kateellisia. Itse olin 19-vuotiaana netonnut liki 400t euroa perintöjä. Ei AP:n tapaus nyt mikään niin ihmeellinen ole ja eikä tuossa nyt ole edes mistään miljoonaperillisestä kyse, vaan ehkäpä melko tavallisesti Pirjo Pulliaisesta, joka on vaan ehkä ison suvun ainut "lapsi".
Mulla on myös metsää yli 150t edestä ja en ole ajatellut sitä myydä koskaan pois, vaan menee omille lapsilleni. Yhdestä metsäpläntistä olen puuston myynyt ja sinne on istutettu nyt uutta puuta.
25t ei nyt niin hirveästi ole, etteikö sitä kannattaisi tililläkin pitää. Jätät itselle vähän humputtelurahaa ja laitat lapselle sen 10t ja vaikkapa määräaikaistilille 10t?