Mitä mä teen? Asiaa näpistyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla oli viime viikolla keskenmeno, kolmas vuoden aikana joista eka kävi rv 22, toinen alkusesän puoleen ja kolmas nyt, jälkimmäiset aika varhaisilla viikoilla.

Olin kaupassa ja en löytänyt etsimääni tavaraa (arvo n 25?), otin mekein vastaavan mutta tulin katumapäälle, lähdin palauttauttamaan tavaraa mutta laitoinkin sen taskuun, en vieläkään tiedä miksi, enhän mä sitä halunnut. Siis alkuun olin ostamassa sitä mutta jotain kävi ja laitoinkin sen taskuun.

Kaiken huipuksi lapsi oli mukana =(

Anteeksi on pyydetty, jokaiselta joka hommaan joutui mukaan, poliisin luona on asia selvitetty, nyt edessä vielä lastenvalvojan luona käynti. Mitä siellä tapahtuu? Miksi ne haluaa miehenkin sinne? Eihän se mitään tehnyt. Mitään ei ole aiemmin tapahtunut, kummankaan puolelta.
Mä olen aivan rikki asian takia, mitä ne vielä haluaa? En haluaisi miestä paikalle koska hän ei tiedä keskenmenoista mitään ja kuitenkin ne itken siellä taas. En haluaisi että mies alkaa suremaan näitä keskenmenneitä raskauksia ja häpeämään mun aiheuttamaa juttua.

Tietääkö kukaan mitä lastensuojelussa halutaan?

Kieltämättä olin aika sekaisin tuossa tilanteessa... Koko viikon tuli tehtyä kaikkea hullua, jääkaappitavaroita roskiin, lompakko mikroon, paistoin yhdet mehut mehumaijaan...

Mutta osaako kukaan muu sanoa jotain muuta?

Eka km oli kova juttu meille, siitä hän toki tietää. Toisesta mulla oli vain niin huono fiilis, että halusin ultraan ennenkuin kertoisin, en ehtinyt. Kolmas kesti vielä vähemmän, viikon tiesin olevani raskaana. Ja olin kauhuissani kaiken aikaa...

No kyllä olisi miehelle pitänyt kertoa keskenmenoista... kuinka oot pystynyt suremaan "salassa"?

Kerrot keskenmenoista ja niiden aiheuttamasta surusta, että olit sekaisin, etkä tajunnut että näpistit. Mä en tajua miks lastenvalvojallakin pitää käydä? Ooksä nyt huono äiti kun sekavassa tilanteessa näpistit ja itse tunnustit?

Poliisista ilmoitetaan kun lapsi oli mukana, näin minä käsitin asian.

Jotenkin vain olen surrut yöllä ja hiljaa kukaan ei tiedä mitään, paitsi se poliisi nyt. En halunnut, että mieskin joutuu suremaan tai enemmän suremaan mun surua

Sain sakot ja se on ihan ok. Sekaisin tai ei, itse tein.

Miten mä kestän miehen surun ja pettymyksen? Miten mä selitän tän niin, että hän sen ymmärtäisi? Kai se on yritettävä kertoa.

Kyllähän sun kannattaisi jakaa surusi miehesi kanssa niin oma olosi ehkä helpottuisi, mutta jos oikesti et sitä syystä tai toisesta tahdo tehdä niin mun on vaikea ymmärtää että miten tai miksi ne pakottaisi miehesikin tulemaan sinne lastenvalvojalle.. Jos vaan ilmestyt sinne yksin niin tuskin ne sua ovelta pois potkii, "pahin" mitä voivat tehdä on varmaan että varaavat sulle uuden ajan johon sun on ilmestyttävä miehesi kanssa.

Jos kävisin yksin kuulostelemassa ensin.
Mies ei joka tapauksessa pääse ilmoitettuun aikaan, sillä on asiakastapaaminen silloin.
Pakkohan se on kyllä kertoa mutta haluan ensin itse tietää mitä tuleman pitää

Ei kai kenestäkään nyt yhden näpistyksen takia lastensuojeluun ilmoiteta? Olisikohan ap:n käyttäytymisessä jokin muu herättänyt epäilyn kyvyttömyydestä huolehtia lapsesta? Aikamoiselta henkiseltä taakalta kuulostaa nuo toistuvat keskenmenot, jos ei edes voi jakaa suruaan miehen kanssa.

oletko ap itse täysi-ikäinen?jos et sillä selittyisi lastensuojeluilmoitus muuten en kyllä ymmärrä mitä lastensuojelulle kuuluu aikuisen näpistely.

kovasti on ollut vastoinkäymisiä raskauksien suhteen.voimia kovasti sinulle