mitä mä teen ton lapsen ja isän suhteen kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lissu

Vieras
eli kovat faktat pöytään,erottiin kun lapsi oli 6kk samantien isä muutti uuden naisen luokse ja teki tämän kanssa kaksi lasta,ja meidän yhteinen lapsi myös kyläili heillä,ne nyt he sitten erosivat ja toki ylläpidetään suhdetta näihin sisäruksiin vaikka mies ei kovin aktiivinen olekaan asiaa hoitamaan,no tässä välissä miehellä ollut pari nopeeta suhdetta ja kaikille tietysty meidän lapsi esitelty,nyt miehellä taas uusi nainen ja uusi lapsi tulossa,meidän lapsella siis ikää nyt 5v ja taas siis samaa rumbaa eletään siellä perheenä ja kohta varmaan taas erotaan.meidän lasta tapaa max kerran kuussa..
mitä mä teen,mikä on hyväkis noin pienelle lapselle kun koko ajan vaihtuu naiset ja kodit ja lapsia tulee ropisemalla,ensin ne on säännöllisesti elämässää ja sitten ne häviää kun tuhka tuuleen

huh millasia miehiä sitä voikaan olla,paljonko noita lapsiakin pitää tehdä!!

Ja huh, millaiset naiset tuollaisen miehen kanssa lapsen ylipäänsä tekee?! Niin makaa kuin petaa, sulla ei ole sen jälkeen mitään oikeutta arvostella, kun olet kuitenkin miehelle lapsen tehnyt.

älä mieti lapsesi isän touhuja. Ei niitä kukaan ymmärrä.
Elä onnellista elämää lapsesi kanssa.

Kyllä hoidossakin lapset vaihtuu tiuhaan tahtiin. Elämä on sellaista.

Älä turhaan mainosta lapsellesi et saat uuden veljen. Se on vain sen perheen uusi vauva.

[QUOTE="vieras";26924808]Ja huh, millaiset naiset tuollaisen miehen kanssa lapsen ylipäänsä tekee?! Niin makaa kuin petaa, sulla ei ole sen jälkeen mitään oikeutta arvostella, kun olet kuitenkin miehelle lapsen tehnyt.[/QUOTE]

? :laugh:

Meinaatko, että naisella ei ole enää eläessään oikeus arvostella miestään kun lapsi on tehny?

Poistuuko sananvapaus istukan kanssa samaa matkaa?

No on varmaan sen verran varaa arvostella, että miehellä ei ollu silloin vielä lapsia kun ap hänen kanssaan lapsen teki. Nuo hänen jälkeen olleet naiset, erityisesti tämä nykyinen, olisi voinut miettiä hieman että mitens se mies niitä lapsia tehtailee ja sitten eroaa, tuskin kovin hyvä mies/isä

kyllä mä olin tämän miehen kanssa yhdessä 10vuotta kunnes raskaus aikana joku hänen pässään naksahti ja hän sanoi ettei hänestä olekaan tähän..noh ilmeisesti on välillä taas olut muuta mieltä.
ihan älyttömiä tilanteita tulee tästä tyypistä johtuen

ja lapsi ei ole kovin innokas sinne yleensä menemään ja isä on jo monesti kysellyt olisiko parempi ettei tapaa ollenkaan kun hänellä ei oikein aika riitä,siihen olen vastannut vaan että toivoisin että lapsellani olisi isä jonkalaisen ansaitsee ja sanonut että sellaista päätöstä minä en hänen puolestaan aio ikinä tehdä,kantakoon itse vastuunsa päätöksistään,joskus tosin tuntuu että olisi helpompaa niin..huoh koska han taas uusi nainen,koti ja lapsi..

Aika hurjaltahan tuo kuulostaa, mutta jos lapsella on muuten tasapainoinen kasvuympäristö, niin uskon, että isäsuhde tuollaisenaan ja niiden vaihtuvien isän kumppanien kera on parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi isäsuhteen katkaisu ja siitä seuraava isättömyys elämässä.

[QUOTE="vieras";26924808]Ja huh, millaiset naiset tuollaisen miehen kanssa lapsen ylipäänsä tekee?! Niin makaa kuin petaa, sulla ei ole sen jälkeen mitään oikeutta arvostella, kun olet kuitenkin miehelle lapsen tehnyt.[/QUOTE]

Melko idiootti kommentti kieltämättä. Eikös ap nyt ollut se ensimmäinen, joka teki miehen kanssa lapsia? Ennustajanlahjojako olisi tarvinnut siinä vaiheessa omata?

niin ja tietenkään hän ei elatukseen tai hakintoihin osallistu millään tavalla,kun ei ole rahaa kun on niin isot asumis kustannukset kun pitää olla iso talo kun lapset kyläilevät hah lapset ovat siellä max 2vrk kuussa ja ei ikinä kaikki yhdessä.

ja kyllä vaan mielestäni mulla on varaa arvostella hänen tekemisiään siinä vaiheessa kun kasvatan lapsemme yksin ja se olen minä joka käyn hänen kanssaan läpi näitä asioita.

tuntuu vaan ettei itse voi mennä elämässä yhtään eteenpäin kun isän elämässä on muutoksia toisensa perään niin haluan itse pitää arjen tasaisena kotona,todellakan uskaltaisi tähän tuoda esim itselleni miestä jota lapsi rupeaisi tapaamaan tai puhumattakaan että uskaltaisin itse toisen lapsen hankkia,eiköhän tuo isä niin hyvin ole hetkautellut lapsemme elämää.

• Tykkää
Reactions: erinys
toisaalta joskus isätön elämä on parempi kun suhde ihmiseen johon lapsi ei luota,vai luottaako?harva pieni lapsi luo noin vähillä tapaamisilla etenkin kun tapaamisissa on paljon muuttuvia tekijöitä niin luottamuksellisen suhteen isäänsä.

itse en vaatisi lasta menemään isän luokse.jos itse haluaa niin saisi toki mennä.

minun oma isäni on kyllä vahvasti läsnä lapsen elämässä ja lapselle aivan mielettömän tärkeä,ja esimerkiksi jos lapsi piirtää kuvan perheestään siinä on äiti,hän,mummi,vaari ja mummin lemmikki koirat ei isää tai sisaruksia

Ei pieni lapsi osaa vielä ajatella onko se hänen sisko tai veli.
Puhu vaan, että isälle tulee uusi vauva ja haluatko mennä sitä katsomaan tms.

Mun puolipikkusisko (7v, minä jo yli 30v) ihmettelee vasta nyt, miten meillä voi olla sama isä, mutta eri äiti ja kysymyksiä siitä aiheesta on riittänyt. Vanhempien pikkuveljieni (puolikkaita hekin isäni uudesta liitosta) eivät ole oikein missään kohtaan ihmeteleet. Harmissaan vaan olivat kun mä lähdin äidin luo "kotiin" aina parin päivän visiitin jälkeen. No ei isällä onneksi naiset vaihtuneet, että nämä on kaikki uudesta liitosta ja minä vanhasta. Mutta ei ne lapset niitä niin ihmettele. Kunhan on turvallinen olo hänellä siellä isällä niin kaikki hyvin.

Yhteistyössä