mitä mä teen tuon kaverin kanssa??!! aarrrggghh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jessica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jessica

Vieras
ollaan tunnettu toisemme vähän yli 5 vuotta, tänä vuonna hän petti luottamuksen, mutta annoin hänelle anteeksi, sillä hän halusi näyttää ettei ole petturi. annoin hänelle uuden mahdollisuuden. en halua katkaista välejä hänen kanssaan kokonaan, mutta en luota häneen kuin 50 %:sti. (ystäväni ei tiedä tästä) en uskalla kertoa hänelle kaikkea, koska hän on kova puhumaan. pelkään että hän käyttää minua hyväksi, kun hän soittaa minulle harvoin. tekee pikaisia häläreitä, jotta minä soittaisin takaisin. pari kertaa niin tein, sillä hänellä ei ollut silloin puheaikaa jäljellä, mutta tämä on jatkunut. yleensä kun puhumme puhelimessa hän vain puhua pälpättää enkä minä saa sanotuksi mitään, ehkä pari sanaa ja se siitä. kun soitan hänelle joskus siinä tarkoituksessa, että puhun enintään 15 min, niin se venyy 2 tunnin pituiseksi ja vaikka kuinka yritän sanoa, että minun täytyy mennä niin hän vain jatkaa ja sanoo odota sanon vielä tuon ja tämän jutun, jotka olen kuullut aiemminkin. mitä minun pitäisi tehdä? käyttääkö hän minua hyväkseen? onko muilla ollut vastaavanlaisia tapauksia?

Kyllähän tuo ihan selvästi hyväksikäytöltä kuulostaa vaikkei hän sitä itse edes välttämättä tajua. Eikä varmaan oppinut mitään siitä että annoit hänelle anteeksi.. Sinuna sanoisin suoraan että jos soittelee niin saisi ottaa muitakin huomioon kuin itsensä. Minä kyllästyin juoruilevaan kaveriin vuosi sitten ja sanoin suoraan, puoli vuotta meni ennenkuin soitti uudestaan ja nykyään hänen kanssaan on ihan mukava jutella.

ei varsinaisesti ihan just samanlaista tapausta,mutta sellanen tapaus löytyy joka tekee niitä häläreitä(on harvinaisen ärsyttävä tapa yli 40v naiselta,9v lapselta ymmärrän..)ja sitten kun puhutaan niin jauhaa vaan omia asioitaan tyyliin tunnin.itse mä pidän tälläsiä tyyppejä ihan omassa arvossaan,pidän matalaa profiilia,ja keskityn sellasiin ns tosi ystäviin.

ja tee joskus niin että kun tulee häly,niin laitat jonkun ajan päästä viestin että et kuullut puhelimen soivan,että olit soitellut,että mitäs sinä..?sellanen varmaa kyrsii sitä hälärien tekijää.

Yhteistyössä