mitä mä teen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja : (
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä lie sanoo huomenna selvänä jos uskallan näyttää sille tämän ketjun. varmaan nauraa vaan ja haukkuu lisää...tuun sitten kertomaan :) mikäli uskallan koko ketjua näyttää.

Nyt on lapset nukkumassa ja mies nukkuu tv-tuolissa, lue sammunut. itse kävin saunassa ja mietin elämää. En mä oikeasti haluis erota, kun vain saisin sen miehen takaisin joka mulla oli vielä muutama kuukausi takaperin...onkohan se enää mahdollista vai onks toi jotain pysyvää muutosta. Tää talo on ihana ja lapset on ihania, menettää ihan hirveästi eron takia. toi alkoholi pilaa kaiken eikä siihen apuja taida olla, tai sitten taitaa vaihtoehtona olla syödä lääkkeitä lopun ikää masennukseen ja vieroitukseen, vai tietääkö joku? Ei meillä hirveesti oo parisuhdetta ollut aikoihin, lastenhoitoa ja kodinhoitoa. Lapset ei oo olleet yökylässä ja pienintä en nyt vielä voisi laittaakaan kun on arka. Myönnän että en itsekään oo miestä huomioinut paljoa mutta itsekin olen hänelle vain lasten äiti, nyt en sitten varmaan sitäkään enää. Miten tästäkin suosta pääsis ylöspäin...

Hei! Ei ollu mikään vitsi, kun kirjoitin tuolla aikaisemmin, että muista rukoilla. :) Mun elämä on korjaantunut ihan hirveestä pattitilanteesta Jumalan avulla. Ota Raamattu käteen ja etsi sieltä. Jeesus on oikeasti todella ihmeellinen ja voi auttaa ylös vaikka minkälaisesta suosta. Tää saattaa kuulostaa niin tyhmältä ja kliseiseltä, mutta se on niin totta kun vaan totuus voi olla. Rukoilen sun puolesta ja toivotan paljon jaksamista ja voimaa. Se mikä ihmiselle on mahdotonta, on Jumalalle mahdollista. Siunausta sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja eek:
Hei! Ei ollu mikään vitsi, kun kirjoitin tuolla aikaisemmin, että muista rukoilla. :) Mun elämä on korjaantunut ihan hirveestä pattitilanteesta Jumalan avulla. Ota Raamattu käteen ja etsi sieltä. Jeesus on oikeasti todella ihmeellinen ja voi auttaa ylös vaikka minkälaisesta suosta. Tää saattaa kuulostaa niin tyhmältä ja kliseiseltä, mutta se on niin totta kun vaan totuus voi olla. Rukoilen sun puolesta ja toivotan paljon jaksamista ja voimaa. Se mikä ihmiselle on mahdotonta, on Jumalalle mahdollista. Siunausta sinulle!

Tällaisesta shitistä ei ole tuskin mitään apua ap:lle.

Saisitko ap miehes jotenkin ymmärtämään, että hän tarvii apua alko-ongelmaan? Jos ei sua usko, niin jos joku yhteinen tuttu, hänen vanhempansa tms. yrittäisi puhua hänelle?
Voit myös soittaa jonnekin jossa osataan neuvoa sinua, esim. Helsingin kaupungilla on päivystyspuhelin, josta saa tietoa sosiaalipalveluista, mm. katkaisuhoito-asioista.

Aamun eka kysymys oli että meinaatko vielä kauan mököttää. Ei taida muistaa/välittää mitä eilen sanoi mutta mä en pysty unohtamaan eikä isommat lapset. Yökin meni mietiskellessä, ja sen lisäksi pienin on näköjään kipeä. enkä mä tiedä miten aloittaisin uuden keskustelun sen kanssa jos taas satelee vaan lokaa niskaan, taidan taas paeta ja lähteä vaikka luisteleen lasten kanssa. Ehkä pitäis laittaa sähköpostia tai tekstaria...

Voimia toivotan sulle, niitä tarvitset...Jos mies ei osoita halua muuttua, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin pistää lusikat jakoon. Itse elin monta vuotta henkisesti alistavan miehen kanssa, nyt olen eronnut ja tunnen siitä suurta helpotusta. Muistan kyllä, kuinka vaikeaa oli tehdä ratkaisuja, varsinkin kun mies asui mun asunnossa. Lopulta kuitenkin asiat järjestyi aika nopeasti, kun oli asuntohakemus vireillä

Yhteistyössä