Mitä mä tekisin mun hiuksille? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Mä olen aika kyllästynyt mun hiuksiin, malli on ollut sama vuosia. Mun hiuslaatu on onnetonta haituvaa, ohuet siis ovat. Väriä en halua vaihtaa, olen melkein kaikki mahdolliset läpi käynyt ja tämä tuntuu täysin omalta.

Pärstä on suurin piirtein tämän näköinen:
(En laita kuvaa näkymään tähän suoraan koska en kestä sitä että joka kerta kun avaan tämän ketjun mun lärvi lävähtää ruutuun. :D )

Ja hiuksia näkee tästä paremmin:
Tosin tällä hetkellä pituutta on vähän enemmän.

Mitä mä teen noille? Otsis? Lyhyeksi? Rastat? Kiharat? Rastat ja otsis? Spiraalipermanentti? :wave:

Ei varmaan vastaus miellyä, mut mä en tekis kerrassa mitään. Ihana hiukset ja ihanan pitkät, en pilais millään kerrostuksilla tms. Tietty väriä voi syventää ja laittaa vaikka raitoja, mut ilman niitäkin oot kyllä namu <3

no koita vaikka sitä otsista, mut ei sellasta piikkisuoraa, vaan sellasta vähän rikottua, vaikka pitempää molemmilta sivuilta, vaikea selittää.
Ja ota jotain muuta väriä hiuksiin, tuota joudut värjäilemään jatkuvasti että pysyy kauniina, ja on kaunis väri oikeastikin, että en sillä...muta se vaihtelu virkistää.
Ja leikkaa pituutta vähän pois.
Ja kasvoilta olet todella kaunis, kulmakarvoja kannattaa ehkä hieman muuttaa/kasvattaa, sekin muuttaa jo ilmettä aika lailla hiusten ohella :D

Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
Ja kasvoilta olet todella kaunis, kulmakarvoja kannattaa ehkä hieman muuttaa/kasvattaa, sekin muuttaa jo ilmettä aika lailla hiusten ohella :D

Kiitos. :)
Tuo kuva on reilun vuoden vanha, kulmakarvat on jo erilaiset. :D

Millä värillä värjäät hiuksen? Kiharat voivat olla rajut tukkaan ja sen jälkeen niistä voikin saada rastat. Nanna Mikkosen hiukset olivat aikoinaan idols:ssa ihanat http://plaza.fi/s/f/vanhat/42587.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei varmaan vastaus miellyä, mut mä en tekis kerrassa mitään. Ihana hiukset ja ihanan pitkät, en pilais millään kerrostuksilla tms. Tietty väriä voi syventää ja laittaa vaikka raitoja, mut ilman niitäkin oot kyllä namu <3

:D
Mäkin olen tykännyt näistä tähän asti mutta nyt on alkanut jotenkin kyllästyttää. Sama malli ollut jo kymmenen vuotta...

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:

Kiitos. :)
Tuo kuva on reilun vuoden vanha, kulmakarvat on jo erilaiset. :D

Okei, samapa se millaiset haituvat siellä on itse kullakin

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Joku luonnollisempi väri, vaik ruskea, ja vähän pituudesta pois, 10cm?. Jotkut loivat kiharatkin ehkä

Tuskin luonnollinen väri sopii, koska iho on punertava ja pisamia. Korostaa vain naaman punaisuutta enemmän ja siksi ehkä kannattaa hyödyntää omaa punaista pigmenttiä päässä.

Millä värillä värjäät hiuksen? Kiharat voivat olla rajut tukkaan ja sen jälkeen niistä voikin saada rastat. Nanna Mikkosen hiukset olivat aikoinaan idols:ssa ihanat http://plaza.fi/s/f/vanhat/42587.jpg

Loreal Feria Color on käytössä. Vähän ajattelin että jos pidän nämä pitkinä niin vaihdan Elumeniin.
Mut kun ne rastatkin houkuttelisi. :snotty:

Loreal Feria Color on käytössä. Vähän ajattelin että jos pidän nämä pitkinä niin vaihdan Elumeniin.
Mut kun ne rastatkin houkuttelisi. :snotty:

En tarkoittanut pituutta pois, vaan että kiharat siihen ja sitten ovat ns. huolettomat. Voit pitää kiinni, auki jne. sitten kun kihara alkaa lähteä, saat takaisin pitkät hiukset(suoristuu ).

Sullahan on ihana tukka!

Itsellä kun on myös ohut tukka, niin käytän otsatukkaa, koska se hämää tukan paksummaksi. Etutukanhan ei tartte olla siinä edessä välttämättä, vaan se voi olla vähän pidempi ja vedetty sivuun, mut silti se toimii.

Sulla on kiiltävä tukka, rastat vois käydä pian tympimään ja sit joutuu leikata melkein lyhyeksi että ne saa pois.

Nättejä kiharakuvia. =) :flower:
On tää vaikeaa... Rukoilijasirkalle mun on pakko sanoa että mä en osaa laittaa kiharoita. Osaan harjata hiukset, pestä ne, värjätä ne ja laittaa hätäponnarin. En muuta. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja mä en ottas ohueen tukkaan kiharoita, koska kiharat voi aina ihan helposti laittaa silloin kun tahtoo.

Miksi ei? Sehän juuri tukkaa tuuhentaa ja saa näyttämään paksummalta. Lisäksi pysyy paremmin kauniita. Kun taas on paksut, raskaat hiukset ja se myös suoristaa tukan nopeasti. Et varmaan tiedä, että ohueen tukkaa juuri otetaan näitä kiharoita, tyvykohotusta jne. Parempi ohueen tukkaa ottaa kiharat, kun ohuet päätä myöten menevät liuhut.

Lisäksi, paksuun tukkaa saa myös halutessaan laitettua koska tahansa kiharoita :D Mutta pehmennys/permis on siihen haastava laittaa, kun taas ohueen ei.

Nättejä kiharakuvia. =) :flower:
On tää vaikeaa... Rukoilijasirkalle mun on pakko sanoa että mä en osaa laittaa kiharoita. Osaan harjata hiukset, pestä ne, värjätä ne ja laittaa hätäponnarin. En muuta. :ashamed:

Laittaa muotovaahtoa, kuivattaa melkein kuivaksi, rullaa hiusosioita kahden sormen ympärille ja pistää pinneillä kiinni. Sit antaa kuivua ja avaa ja laittaa ne lakalla kiinni ja lakka korjaa myös, jos joku kiehkura jäi huonommin. Silleen mä teen, koska suorana nää on joskus vaikeet.

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja mä en ottas ohueen tukkaan kiharoita, koska kiharat voi aina ihan helposti laittaa silloin kun tahtoo.

Miksi ei? Sehän juuri tukkaa tuuhentaa ja saa näyttämään paksummalta. Lisäksi pysyy paremmin kauniita. Kun taas on paksut, raskaat hiukset ja se myös suoristaa tukan nopeasti. Et varmaan tiedä, että ohueen tukkaa juuri otetaan näitä kiharoita, tyvykohotusta jne. Parempi ohueen tukkaa ottaa kiharat, kun ohuet päätä myöten menevät liuhut.

Lisäksi, paksuun tukkaa saa myös halutessaan laitettua koska tahansa kiharoita :D Mutta pehmennys/permis on siihen haastava laittaa, kun taas ohueen ei.

se kuluttaa turhaan jo ennestää ohutta hiusta ja kasvaessaan pois ei ole kivan näköinen. mulla on kampaaja jolla on aina kiharat hiukset ja eilen se vasta kerto ettei sillä ole permanenttia, vaan se laittaa kiharat pari kertaa viikossa, niin on helpompi laittaa tukkaa.

Ja, musta Tumpulan hiukset näyttää suorana hyviltä, on tosi kiiltävät.

Yhteistyössä