Mitä me teemme?Uskomatonta........!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minen ainakaan usko sun juttuihin..
ei tarvi,ei tarvi,harmaana mä en pysty täällä mitään kirjoita kun kaikki heti saavat selville kuka mä olen,enkä mä osaa todista että mun jutut on totta ,jos joku ei halua uskoa ketään ei pakotetaan,ei vaan tarvi sanoa sen joka kerta,mä olen muutenkin jo saanut liian paljon paska

jos ois oikeesti tollanen ongelma et täällä kirjottelisi

keksit nämä jutut omasta päästäsi!!!

jeep,tiesin että saan taas paska,kiitos!Anteeks että minä tyhmä kerron täällä semmosta,mä en vaan pelkä kertoa sellaisia juttuja vaikka se leviä,mutta todista mä en halua mitään mä mielummin poistun täältä ja kun elämässä edes vähän valoa tulee,sitten tulen tänne takaisin,mutta ei enää kiitos halua pahoita oma mieltä vielä enemmän,kun itsellä on hirveä kriisi(meillä )

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ajatelkaa niin, että henki nyt on kaikkein arvokkain omaisuus mikä teillä on.

Jaa, voisittehan rukoilla?

tyhmä kysymys, mutta mitäköhän sekin auttaisi? :o
No, sanotaan näin päin, että ei siitä ainakaan mitään haittaa voi olla. :)
Ja luulen, että monikin ihminen (myös ei uskovainen) rukoilee hädän hetkellä, jos sillä hetkellä ei ole mitään muuta tehtävissä.

Ihan oikeesti AnnaBell etkö voisi soitaa sinne poliisille. Tuo juttu kuulostaa sellaiselta että siinä on isommastakin kyse ku vain kämpästä ja sun isästä. Soita edes neuvoja että mihin menette turvaan jos mies tulee teidän oven taakse. Minuakin suorastaan jo pelottaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Ihan oikeesti AnnaBell etkö voisi soitaa sinne poliisille. Tuo juttu kuulostaa sellaiselta että siinä on isommastakin kyse ku vain kämpästä ja sun isästä. Soita edes neuvoja että mihin menette turvaan jos mies tulee teidän oven taakse. Minuakin suorastaan jo pelottaa!!
Olen täällä :ashamed: Soitin mun siskolle ja käskin että hän soita polisille,katotaan soitako hän,hänellä on pakkomieli nähdä sen paperin,pelotta!Ei hän tulee meijän luo,se mies,koska hän asuu Virossa,mutta hän voi tulla mun siskon luo,ei hän ainakaan vielä tullut,mutta hän oli menossa mun siskon luo,niin kuin mummi sanoi

Olen täällä :ashamed: Soitin mun siskolle ja käskin että hän soita polisille,katotaan soitako hän,hänellä on pakkomieli nähdä sen paperin,pelotta!Ei hän tulee meijän luo,se mies,koska hän asuu Virossa,mutta hän voi tulla mun siskon luo,ei hän ainakaan vielä tullut,mutta hän oli menossa mun siskon luo,niin kuin mummi sanoi

Jos se sinun sisko ei soita niin käske mummosi soitaa.

kiitos,mä nyt kerron äidille ja hän soita en tajua miks heti ei tullut mieleen kenelle meistä

kiitos,mä nyt kerron äidille ja hän soita en tajua miks heti ei tullut mieleen kenelle meistä

Hyvä. Ja toivotaan ettette te joudu isoihin riitoihin asiasta. Ja juttu selviää.

Koitakaa jaksaa.

Minusta tuo vaan kuulosti niin pelottavalta koko tarina. Että siinä täytyy olla jostain muustakin kyse.

Jos isäsi on ollut hämärähommissa vaikka sillä kaverillaan ja hommannut suurilla tuloilla asunnon. Voihan hänellä olla jotain selvittämättömiä juttuja sen ex-kaverin kanssa... ikävä tilanne, mutta jos henkeä aletaan uhata niin luovuttaisin suosiolla asunnon avaimet...
Näin minäkin tekisin.

sisko soiti jo itse polisiille jos hän tuu sitten hänen pakko vaan kutsua poliisi ,onneks semmonen talo ettei jokainen pääse sisälle ilman avainata kun ovi alhalla on aina kinni,huomenna hän menee tekemään ilmoitus ja vaara ajan notaarin luo sit hän saa selville kuuluko tämä asunto sen paskiasille

sisko soiti jo itse polisiille jos hän tuu sitten hänen pakko vaan kutsua poliisi ,onneks semmonen talo ettei jokainen pääse sisälle ilman avainata kun ovi alhalla on aina kinni,huomenna hän menee tekemään ilmoitus ja vaara ajan notaarin luo sit hän saa selville kuuluko tämä asunto sen paskiasille

No hyvä että menee ja soittaa poliisille jos sinne tää mies menee. Meillä kyllä tullaan lasien läpi tuolta alaovesta jos ei muuten sisälle pääse.

Juuri perjantai yönä rikottiin semmonen pienenpieni ikkuna semmonen käden mentävä et saa oven avattua. Arvaakkaas kuinka mones kerta jo on!

Eli jos sisälle haluaa ni menee kyllä. Toivottavasti siskollas on hyvät lukot.

Hyvä.

No hyvä että menee ja soittaa poliisille jos sinne tää mies menee. Meillä kyllä tullaan lasien läpi tuolta alaovesta jos ei muuten sisälle pääse.

Juuri perjantai yönä rikottiin semmonen pienenpieni ikkuna semmonen käden mentävä et saa oven avattua. Arvaakkaas kuinka mones kerta jo on!

Eli jos sisälle haluaa ni menee kyllä. Toivottavasti siskollas on hyvät lukot.
toivotetavasti on hyvät , :( mä en oo ollut kertakaan mun siskon luona kun he 3kk sitten just muutivat uudeen taloon,ehkä sielä sitten pitäis olla uus systeemi :(

Alkuperäinen kirjoittaja heips:
voi vuttu.. mistä näitä juttuja sikiää. jollaiin on tosi hyvä mielikivitus. mulllankin setän enon kaverin nainen kuoli afrikassa ja nyt tapellaan perinnöstä...

vuttu vaan itselles. Jos sinulla ei ole mitään muuta sanottavaa niin ole sanomatta.
Elämää on moneen lähtöön ja kaikilla ei aina niin ruususta ja vaalianpunaisa.

jotain hän halua asunnosta mutta mitä kukaan ei tiedä :ashamed: just puhuin siskon kanssa ja sit vielä me saamme tietä että mun isä saa joka vuos xxxx summa pankista,mitä menee jonkun tilille 100%varma että sen paskiasille,varma hän halua myös ne paperit että hän saa rahoja/kaikki rahat pankista + asunto,eli todella vaikea tilanne,mutta me vielä saadaan selville,eikä hän vielä ollut mun siskon luona

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa enää:
Miten yhdelle ihmiselle VOI TAPAHTUA noin paljon muutaman kuukauden aikana. tämä on tilastollinen mahdottomuus! Ei jaksa enää!

Tilastot on harhaa. Muutamalle tapahtuu koko ajan jotain, useimmille ei mitään tuommoista... onneksi!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Todella omituinen juttu!

on,on ja on,mutta me tehdään kaikki ja toi paskiainen ei saa mitään ja tuhla enemmän rahaa oikeuteen kun saa jotain.Sä et voi kuvitella miten vihainen mä olen jos olisin asunut Virossa ja hän tuli mun luo kuristin hänet sielä heti,arvaa mitä hän PASKA poika tuli mun mummin luo ja huusi hänen namaan anna tänne avaimet heti tänne ,se on mun asunto eikä sun ja hän vielä sanoi että tarvi otta yks juttu sieltä,mutta yks juttu onkin varma paperit tai jotain koska pankissa me saimme tietä mun isällä on hyvää summä,Paska poika kakkara tuli silloin kun mun mummilla on niin kova suuru hän menetänyt 2 rakasta ihmista isä ja isoisä melkein samana aikana,mä vielä meen sinne yritän antaa hänelle tuki ja saan vielä selville kaikki kun tää kuulosta jo niin suuruliselta ja pahalta

Yhteistyössä