Poika, kohta 11kk, herää öisin itkemään moneksi tunniksi. Itku alkaa just sillon, kun ollaan miehen kanssa menossa nukkumaan. Sängyn vieressä pitäisi vaan istua ja pitää kädestä kiinni niin nukkuisi, muuten ei. Yövalo on, tutti suussa, unilelu kainalossa, sopivat yövaatteet (ei kuuma/kylmä), tutun turvalliset iltarutiinit tehdään joka ilta samalla tavalla, panadolia ollaan annettu, kun on ollut nuhainen tms. tai tehnyt hampaitaan, käytetään tassuttelua rauhoitteluun... Mitä muuta me voidaan tehdä?
Mies ei saa nukuttua, kun poika huutaa ja mie nukun aamupäivän, kun oon poikaa hyssyttäny aamuyöhön. Mies tekee töitä kotona niin pystyy aamusin hoitamaan poikaa "toisella kädellä". Mie olen todella herkkäuninen ja unirytmi menee tosi herkästi sekasin, en todellakaan pysty väkisin nousemaan ylös aamulla, jos olen yön valvonut. Nukahtelen sohvalle sitten päivällä ja kierre on kahta kauheampi.
Nytkin olen poikaa tutitellut ja tassutellut viimesen tunnin, sylissäkin hyssyttänyt, mutta ei auta. Poika on niin raivona, että työntää miun käden pois, en saa enää edes rauhotella :'( Heittelee tuttia ja unilelua mäkeen ja kirkuu täysillä. Mie en tiiä mitä teen, enkä jaksa enää tällasia öitä!! :'(
Nytkin olen poikaa tutitellut ja tassutellut viimesen tunnin, sylissäkin hyssyttänyt, mutta ei auta. Poika on niin raivona, että työntää miun käden pois, en saa enää edes rauhotella :'( Heittelee tuttia ja unilelua mäkeen ja kirkuu täysillä. Mie en tiiä mitä teen, enkä jaksa enää tällasia öitä!! :'(