Mitä miehenne meinaa jos lähdette kavereiden kanssa ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
meillä on aina yhtä hel.vettiä sellaiset tilanteet:(
Mies ei salli oikein(johtuu ehkä siitä että olen humalassa aika hankala ja pettänytkin häntä):(
Itse ei käy yksin missään ja haluaisi että käytäisiin muutenkin vaan yhdessä baarissa.

Jos olet humalassa pettänyt miestä, niin ei ihme ettei mies tykkää että lähdet juomaan ilman miestä. :/ Mietipä tilanne toisinpäin, tykkäisitkö sinä?

Meillä mies rohkaisee minua lähtemään kavereiden kanssa, kun käyn niin harvoin missään ja olen välillä vähän yksinäinen.

Ei tuo oma mies meinaa mitään, vaikka yksinkin lähden kamujen kanssa. Luottamus kun on kunnossa, eikä kumpikaan sitä ole pettänyt koskaan, niin mikäs siinä. :) Vaikka siellä kuinka humalassa heilun menemään, niin ei mulla silti päähän tule pettää miestäni tai tehdä typeryyksiä.

Eiköhän miehelläsi ole toisaalta aika hyvä syykin olla hieman epäileväisellä mielellä, koska on joutunut petetyksi. ;) Jos miehesi olisi sua pettänyt yksin kamujen kanssa bilettämässä ollessa, niin uskoisin sinunkin olevan hieman kärttyinen toisen yksin menoista ja epäilevä. Tuollaisen jälkeen se luottamus on ansaittava takaisin askel kerrallaan.

Pettänyt miestäni.Eikö se ole ihan ilmiselvää miksi mies ei halua sinun menevän.Sitten vielä ihmettelet täällä MIKSI mies tällainen.Vika ihan sinussa.Joten älä marise

Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Ex-mieheni oli samanlainen mustis. Sen takia hän onkin EX. :laugh:

Nykyinen mies ei paljon välitä, jos menen kavereiden kanssa ulos. Ja hyvä niin. Muuten hänestäkin tulisi pian ex... ;) =)

En pettänyt. Enkä ole pettänyt nykyistäkään. =) Exäni oli sairaalloisen mustasukkainen. En olisi saanut edes tanssia vieraiden - enkä tuttujenkaan - miesten kanssa. :headwall:

Muoks. Niin ja en ole myöskään hankala kännissä. =)

Siis mun miehenihän hyppii innosta kattoon jos ilmotan sille et oon lähössä ulos. Se kun rakastaa sitä yksinoloa ku kuulema koko ajan joku roikkuu perässä kyselemässä.. Ja kyllä hän käy myös omien kavereidensa kanssa.

mullakin oli ennen niin ettei mieheni kauheesti tykänny jos lähdin yksin ja siitä jos jostain sai kunnon riidan aikaseks. joten päätinpä sitten että minä menen hänen kiukutteluista huolimatta ja nyt muutaman vuoden päästä lähteminen ei aiheuta minkäänlaista kiukuttelua, joten on kai tottunut ja huomannut ettei mitään tapahdu näillä reissuilla.

No riippuu mitä on "kavereiden kanssa ulos". Jos olisin illalla ihan vaan kapakkaan lähdössä se soittais varmaan ambulanssin, mä kun en juo, mutta kaikenlaiset tyttöjenreissut muuten on ihan OK.
Ja sanon kuten myymä, jos on pettäny, on ihan itse antanu aihetta mustasukkaisuuteen.

Yhteistyössä