H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huutislainen itsekkin:ap toimit itse väärin.Kun heität meilin ostajalle miksi et sitä ennen selvitä pk.Ja toiseksi pk voi selvittää ennen myyntiä ja laittaa myyntikohteeseen.Olet tosi huono myyjä.Varmaan neutraaleja pukannut.Muuta tyyliäsi !
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärrä:Mä kanssa en voi muuta kuin ihmetellä ap:n kaltaisia huutismyyjiä. Itse jätän suosiolla huutamatta tuollaisilta jotka eivät ilmoita postikulujaan. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Minä ostan yleensä vain myyjiltä jotka ilmoittavat ilmoituksessa postikulut..Näin tiedän tarkkaan mitä ostaminen minulle maksaa![]()
Niin minäkin. Siten välttyy ikäviltä yllätyksiltä. Jotkut myyjät nimittäin veloittavat normaalin postikulun lisäksi kaikkea ylimääräistäkin esim. kirjekuoresta ja teipistä lähtien. Kas kun eivät paketin pakkaamisestakin veloita. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua ap:ta :Kyllä ostajalla pitäisi olla oikeus tietää toimituskulut ennen kuin kauppa sulkeutuu. Naurettavaa tuollainen että myyjä ei vaivaudu ilmoituksessaan niitä mainitsemaan. Eikä sitä myytävää tuotetta tarvitse pakata ennen kuin huuto sulkeutuu. Vaatteen esim voi taitella sen malliseksi että mahtuu kuoreen ja päätellä siitä mitat.
Ap:n tapauksessa ostaja on "joutunut" tekemään myyjän puolesta palveluksen kun on ottanut selvää postikuluista.
Alkuperäinen kirjoittaja huutislainen itsekkin:ap toimit itse väärin.Kun heität meilin ostajalle miksi et sitä ennen selvitä pk.Ja toiseksi pk voi selvittää ennen myyntiä ja laittaa myyntikohteeseen.Olet tosi huono myyjä.Varmaan neutraaleja pukannut.Muuta tyyliäsi !