Mitä mieltä Kia-merkkisistä autoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole kokemusta Kiasta mutta olen käsittänyt että se on aika samaa kamaa kun Huyndai joka itselläni on toiminut ja olen ollut tyytyväinen. Uskoisin siis että Kia on ihan hyvä auto.

Meillä molemmat dieseleitä, ne ceedit. Ainaki vielä pelannu hyvin, mut ei niistä kumpikaa kovin iäkäs vielä ole. Hitsi ku mä ainaki joudun autoverot niistä kulkuvälineistä maksamaan, pitää varmaan ilmottaa et en enää maksa, ku ei kerran oo ees auto.

[QUOTE="Noh";29694691]Eihän sitä autoksi voi kutsuakaan, kulkuvälineeksi ehkä.
Mutta kun hintakin on niin halpa, niin ei voi vaatiakaan priimaa.[/QUOTE]

Kerropa sinä sitten meille, mikä on auto niin päästään sitä haukkumaan.

Kia-autossa tuskin tapaa jotain mielenkiintoista tyyppiä, joka on viimeisillä rahoillaan ostanut auton koska niitä on maailmassa vain 10 samanlaista tai koska rakastaa laittaa autoja ja korjailla. Tai koska sitä tehdään tehtaassa jossa aloitettiin autojen valmistus tai koska tehtaasta tullut aina huippulaatua. Koska on intohimo autoihin.

Kia on halpa.

Kia-autossa tuskin tapaa jotain mielenkiintoista tyyppiä, joka on viimeisillä rahoillaan ostanut auton koska niitä on maailmassa vain 10 samanlaista tai koska rakastaa laittaa autoja ja korjailla. Tai koska sitä tehdään tehtaassa jossa aloitettiin autojen valmistus tai koska tehtaasta tullut aina huippulaatua. Koska on intohimo autoihin.

Kia on halpa.

Tuohon määritelmäänhän sopii sitte joku voortti.. paitsi ehkä huippulaatu ei osu.

Yhteistyössä