Mitä mieltä Kia-merkkisistä autoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";29695150]Ahhahhahhaaa yhtä typerää yleistystä en ole aikoihin kuullut. Vähän kuin että Audin omistajilla on pienet munat tai väljä römpsä. :-D :-D[/QUOTE]

Se ääni kun itsetuntoon kolahtaa.

Meillä on reilun vuoden vanha Kia Sportage ja ollaan tykätty. Ei olla köyhiä vaan ihan keskituloisia työssäkäyviä ja lapsiakin on.. Ei kyllä mielletä olevamme wt-kansaa, vaikka asutaan kerrostalon ullakkokämpässä :D

Mitä tulee Kian halpuuteen, en tiedä mistä joku sen käsityksen on saanut että se olisi sen halvempi kuin moni muukaan auto. Minun autoni maksaa noin 16 000, ja kyllä saan kokoluokan eri merkkiset autot on samaa luokkaa hinnaltaan.

[QUOTE="a p";29696008]Mitä tulee Kian halpuuteen, en tiedä mistä joku sen käsityksen on saanut että se olisi sen halvempi kuin moni muukaan auto. Minun autoni maksaa noin 16 000, ja kyllä saan kokoluokan eri merkkiset autot on samaa luokkaa hinnaltaan.[/QUOTE]

Siis saman, kirjoitusvirhe.

Jos siis puhutaan ns. tavallisista automerkeistä, eikä kalliista kuten Mersu ja Bemari, Lexus yms. Mutta keskiluokkaisilla ihmisillä kuten minä, on usein näitä tavallisia, keskihintaisia automerkkejä käytössä.

Oliko vielä kokemuksia Kia-merkistä? Eniten kiinnostaa jos jollain on tuo minulle tuleva Kia Rio.

Ainut mikä siinä vähän häiritsi, oli että ajovalot eivät mene itsekseen päälle, entisessä 16 vanhassa autossani meni, voi olla että ajan aluksi usein parkit päällä ennen kuin totun. :-D

[QUOTE="a p";29696008]Mitä tulee Kian halpuuteen, en tiedä mistä joku sen käsityksen on saanut että se olisi sen halvempi kuin moni muukaan auto. Minun autoni maksaa noin 16 000, ja kyllä saan kokoluokan eri merkkiset autot on samaa luokkaa hinnaltaan.[/QUOTE]

Järkyttävä hinta kiinanpommille. Tuolla rahalla saisi isomman, tehokkaamman, turvallisemman ja laadukkaamman auton ilman nolouskerrointa.

[QUOTE="vieras.";29696022]Järkyttävä hinta kiinanpommille. Tuolla rahalla saisi isomman, tehokkaamman, turvallisemman ja laadukkaamman auton ilman nolouskerrointa.[/QUOTE]
Tuossa autossa ei ole mitään noloa. kerropa mikä auto olisi ollut parempi valinta, samassa hintaluokassa? Nuo on kuule mielipideasioita.

[QUOTE="a p";29696020]Oliko vielä kokemuksia Kia-merkistä? Eniten kiinnostaa jos jollain on tuo minulle tuleva Kia Rio.
[/QUOTE]

Ex-vaimolle oli yhtenä vaihtoehtona Kia Rio ns. kaikilla varusteilla ja isoimmalla koneella. Vaimo piti ulkonäöstä, mutta ei ajo-ominaisuuksista eikä moottorista.

[QUOTE="a p";29696516]Tuossa autossa ei ole mitään noloa.
kerropa mikä auto olisi ollut parempi valinta, samassa hintaluokassa?[/QUOTE]

:wave:
Tämän haluaisin myös minä kuulla?

Kia on täysin samaa tasoa kuin vaikka toy-ota. Kia autot on käyttövarmoja, niillä pääsee paikasta toiseen vaivattomasti, eikä ne mitään karmeita ole ajaa. Ihan hyvä autoja siihen mihin auto on tarkoitettu. Huoltohinnat hieman korkeita, millä kompensoidaan 7 vuoden takuuta.

Ei kannata täältä kysellä onko kia hyvä vai huono täällä tyhmiä vastauksia ja pelkkiä aivopieruja.käykääs täällä asiallista porukkaa asialliset vastaukset. Www.khcf.org

Meillä oli kia ceed ja olin tosi tyytyväinen. Ja minusta oli paras auto (tähän astisista kokeiluista) ajaa .Takapenkille mahtui kaks turvaistuinta ja yks korokkeen kanssa keskelle. Huollot oli n200e mutta tehdastakuu kestikin 7v.. oli se niin hyvä auto että kuopuskin syntyi etupenkille :-D

Kokemusta kolmesta Kiasta.
Picanto, eli kauppakassi, oli ensimmäisenä omana autona hurjalla litran koneella :D Takaluukku oli onnettoman kokoinen, naurettiin, että kaljakori sinne juuri ja juuri olisi mahtunut.

Tuon vaihdoin ceediin kuusi vuotta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Lisäksi löytyy Sorento vm.06.

on niillä, joiden pitää ostaa omasta mielestään premiummerkkiauto (vielä parempi, jos rahoituksella), ja pullistella sillä...siinä autotehdas vie urpoa 100-0 ! Osat, joilla ko. kärry on koottu, eivät hirveästi voi poiketa normiautojen osista, silti tollo ,maksaa niistä esim x4.
Tuohon hintaanhan pitäisi jo päästä omalla ilmailuvehleellä...silti nuo urpot kökkii samoissa ruuhkissa... :-)

Yhteistyössä