N
niin
Vieras
Ja kyllä opettajat tietävät, että teidän lapsi ei ollut sairas vaan lintsasi/nukkui pommiin. Onneksi nämä kostautuvat sitten arvosanassa, jso olet laiska ja vätys ja tyhmä, saat heikommat nurmerot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ii5ta:opetat lapsesi valehtelemaan,sullekin!
Alkuperäinen kirjoittaja ope:taidan vaihtaa alaa. Huoh!
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen ope:Tiedättekö vanhemmat miten älyttömän paljon resursseja vapaaehtoisten kielten valitseminen vie?! Varsinkin ottaa päähän, kun osa kielen valinneista on juuri näitä tyyppejä, jotka ovat valinneet sen vaan siksi, että "se tuntuu kivalta ajatukselta". Sitten ensimmäisen kokeen jälkeen aletaan marmattaa, kun on niin raskasta ja tylsää....
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Ja ihanko oikeasti haluat kuulla perustelua sille, että miksi on väärin valehdella opettajalle tuollaisessa tilanteessa?Osaatko itse perustella miten ihmeessä se voisi olla oikein???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei ap, eikö sua yhtään nolota kun tiedät että opettaja tietää sun valehdelleen...? Mä en kyllä kehtaisi tämmösen jälkeen mennä enää esim vanhempainiltaan ja alkaahan nämä jutut kulkea, sen toisen pojan vanhemmatkin nyt tietävät millainen äiti olet ja kohta varmaan koko luokan vanhemmat... kyllä teidän perheen maine nyt kantautuu pitkälle, eikä tosiaan hyvässä mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuskin se opettaja ihan niin tyhmä on, ettei osaa päätellä mikä totuus tarinassa oli. Ja nyt kun poikasi on päässyt lintsaamisen makuun ja tietää, että siitä ei saa rankaistuksia niin varmasti tekee sitä uudestaankin. Kyllä se jatkossa tulee siihen käytösnumeroon vaikuttamaan, tavalla tai toisella.
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei ap, eikö sua yhtään nolota kun tiedät että opettaja tietää sun valehdelleen...? Mä en kyllä kehtaisi tämmösen jälkeen mennä enää esim vanhempainiltaan ja alkaahan nämä jutut kulkea, sen toisen pojan vanhemmatkin nyt tietävät millainen äiti olet ja kohta varmaan koko luokan vanhemmat... kyllä teidän perheen maine nyt kantautuu pitkälle, eikä tosiaan hyvässä mielessä.
Näinhän se menee.
Toinen poika kertoo kotona ettet sinun poikasi saannut jälki-istuntoa ja varmaan kuulee lapseltasi, että sinä olet antanut alibin ja puhuu siitä vanhempiensa kanssa, jotka ottavat asian puheeksi muiden tuttujen vanhempien kanssa.
Siellä sitten istut vanhempainillassa tai kevätjuhlassa ja kaikki muut miettii että tuossa se äiti, joka valehteli lapsensa lintsauksen vuoksi ja pyörittelevät silmiään. Auts, kyllä minua nolottaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja sana kiertää:Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei ap, eikö sua yhtään nolota kun tiedät että opettaja tietää sun valehdelleen...? Mä en kyllä kehtaisi tämmösen jälkeen mennä enää esim vanhempainiltaan ja alkaahan nämä jutut kulkea, sen toisen pojan vanhemmatkin nyt tietävät millainen äiti olet ja kohta varmaan koko luokan vanhemmat... kyllä teidän perheen maine nyt kantautuu pitkälle, eikä tosiaan hyvässä mielessä.
Näinhän se menee.
Toinen poika kertoo kotona ettet sinun poikasi saannut jälki-istuntoa ja varmaan kuulee lapseltasi, että sinä olet antanut alibin ja puhuu siitä vanhempiensa kanssa, jotka ottavat asian puheeksi muiden tuttujen vanhempien kanssa.
Siellä sitten istut vanhempainillassa tai kevätjuhlassa ja kaikki muut miettii että tuossa se äiti, joka valehteli lapsensa lintsauksen vuoksi ja pyörittelevät silmiään. Auts, kyllä minua nolottaisi.
Puhumattakaan siitä, että opettajan huoneessa on ope varmasti päivitellyt asiaa collegoilleen ja nyt kaikki tietävät millainen äiti ap on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pitääkö Suomessa lasten opetella saksaa kutosluokalla???????
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pitääkö Suomessa lasten opetella saksaa kutosluokalla???????