?
*
Vieras
Lähdin tänään aamupäivällä toiseen kaupunkiin ostoksille. Oltuani siellä tunnin, mies soitti et on mahatauti nyt iskenyt ja tulee tavaraa molemmista päistä ja ai ai kun on huono ja heikko olo.
Samantien muistiin iskeytyi kaikki ne lukemattomat kerrat kun minulla on ollut mahatauti, kuumetta ja mitä lie ja silti olen joutunut lapset hoitamaan kotona ilman apuja...
ja sanoin miehelle vaan että "voi että.. höh... koita nyt parannella... "
ja jatkoin shoppailua. Tulin kotiin kuuden jälkeen illalla ja avasin ulko-oven. Hirvee siivo kämpässä. No ok, mies on kipeä niin ei silloin jaksa pitää järjestystä yllä. Olivat syöneet lihapiirakoita ja nakkeja. No mikäs siinä.
Meni jotain 10min kun mies sit tuli sanoon et; "Ville pyys mua muuten kalalle et se tulis tos tunnin pääst hakemaan.. "
Katsoin sitä kummissani ja kysyin että; "no mut etkös sä oo kipee?"
Mies vastasi et ;"en mä enää, ihan hyvä olo mulla nyt on"
Jotenkin jäi vähän outo paskan maku suuhun!
Minä jäin sit siivoomaan päivän sotkut pois tänne
No onpahan mulla uusii kuteita nyt parilla sadalla eurolla
Samantien muistiin iskeytyi kaikki ne lukemattomat kerrat kun minulla on ollut mahatauti, kuumetta ja mitä lie ja silti olen joutunut lapset hoitamaan kotona ilman apuja...
ja sanoin miehelle vaan että "voi että.. höh... koita nyt parannella... "
ja jatkoin shoppailua. Tulin kotiin kuuden jälkeen illalla ja avasin ulko-oven. Hirvee siivo kämpässä. No ok, mies on kipeä niin ei silloin jaksa pitää järjestystä yllä. Olivat syöneet lihapiirakoita ja nakkeja. No mikäs siinä.
Meni jotain 10min kun mies sit tuli sanoon et; "Ville pyys mua muuten kalalle et se tulis tos tunnin pääst hakemaan.. "
Katsoin sitä kummissani ja kysyin että; "no mut etkös sä oo kipee?"
Mies vastasi et ;"en mä enää, ihan hyvä olo mulla nyt on"
Jotenkin jäi vähän outo paskan maku suuhun!
Minä jäin sit siivoomaan päivän sotkut pois tänne
No onpahan mulla uusii kuteita nyt parilla sadalla eurolla