Mitä mieltä miehestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mukavuudenhaluinen mies :D .
Jos vanhemmat kustantaa elämisen, niin jäähän sille yllin kyllin rahaa rillutteluun ja hotellihuoneen maksamiseen, minne voi viedä tyttöjä :whistle: .

VEISKIN hotelliin! Vaan ei, kun se tuppaa ne tytöt muiden harteille (hankkii niitä netistä, kuis muuten) ja muut joutuu pitämään seuraa ja majoittamaan. Siten se häiritsee kiertoteitse munkin eloani se mies.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Peräkammarinpoika? :whistle:

Juu. Sanoo että asuu kotona, koska jos muuttaisi pois niin a)netti ei toimisi heti, voisi joutua olemaan pari viikkoa ilman nettiä ja b)ei olisi rahaa ostella pelejä ja c)yksiöt ovat liian pieniä hänelle ja kaksiot liian kalliita :saint:
Voi ei. :D Sittenkai hänen on asuttava kotonansa. :D :laugh:

Jos vanhemmat kustantaa elämisen, niin jäähän sille yllin kyllin rahaa rillutteluun ja hotellihuoneen maksamiseen, minne voi viedä tyttöjä :whistle: .

VEISKIN hotelliin! Vaan ei, kun se tuppaa ne tytöt muiden harteille (hankkii niitä netistä, kuis muuten) ja muut joutuu pitämään seuraa ja majoittamaan. Siten se häiritsee kiertoteitse munkin eloani se mies.
:o :kieh:

Peräkammarinpoika? :whistle:

Juu. Sanoo että asuu kotona, koska jos muuttaisi pois niin a)netti ei toimisi heti, voisi joutua olemaan pari viikkoa ilman nettiä ja b)ei olisi rahaa ostella pelejä ja c)yksiöt ovat liian pieniä hänelle ja kaksiot liian kalliita :saint:
Voi ei. :D Sittenkai hänen on asuttava kotonansa. :D :laugh:

Niin, niin kai sitten :saint:

:o :kieh:

Se on muutenkin hieman erikoinen tapaus se "mies"... Mut mulla alkaa nousta kevyt kiukku sitä kohtaan. Saakeli! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mikäs siinä, jos se on kaikille ookoo.

Miehekästäkö se olisi, että hankkisi oman kämpän vain jotta voi tuoda tyttöjä kotiin pantavaksi? :whistle:

No se ainakin olisi, jos lakkaisi siipeilemästä porukoillaan, jotta voi ostella pc-pelejä sun muuta :xmas:

Mun tekisi mieleni kuristaa se, koska se rajoittaa nyt eräällä tavalla mun sosiaalista elämääni olemalla tommonen helvetin vässykkä.
Käske muutta pois kotoa. ;) :whistle:

Tollaset muuttaa vaan naisensa haitoiksi odottamaan samanlaista täyshoitopalvelua kun äitiltänsä on saanut. UNOHTAKAA SUOSIOLLA! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Mun tekisi mieleni kuristaa se, koska se rajoittaa nyt eräällä tavalla mun sosiaalista elämääni olemalla tommonen helvetin vässykkä.
Käske muutta pois kotoa. ;) :whistle:

Tollaset muuttaa vaan naisensa haitoiksi odottamaan samanlaista täyshoitopalvelua kun äitiltänsä on saanut. UNOHTAKAA SUOSIOLLA! :kieh:

No mä en voi unohtaa sitä, koska se hankaloittaa mun olemistani tolla perseilyllään (juu, anteeksi, mutta vituttaa).

Miehekästäkö se olisi, että hankkisi oman kämpän vain jotta voi tuoda tyttöjä kotiin pantavaksi? :whistle:

No se ainakin olisi, jos lakkaisi siipeilemästä porukoillaan, jotta voi ostella pc-pelejä sun muuta :xmas:

No mutta hei.
On ainakin rehellisesti oma itsensä.

Se se vasta somaa olisi, että metsästäisi muuta näyttelemällä itselleen vaimon(panon) ja jatkaisi peliharrastustaan kotosalla...

Ei toisia voi arvostella sen perusteella, miten se minuun tai siisi sinuun vaikuttaa.

Toteat vaan epäsopivaksi sinulle ja siinä se.

No mutta hei.
On ainakin rehellisesti oma itsensä.

Se se vasta somaa olisi, että metsästäisi muuta näyttelemällä itselleen vaimon(panon) ja jatkaisi peliharrastustaan kotosalla...

Ei toisia voi arvostella sen perusteella, miten se minuun tai siisi sinuun vaikuttaa.

Toteat vaan epäsopivaksi sinulle ja siinä se.

Siis se ei missään tapauksessa ole mikään mun miesehdokkaani. Vaan kaverin kaveri, joka piinaa noilla majoitusongelmillaan ja muilla vaivoillaan kaveria aina, ja häiritsee täten mun kaveeraamistani :D

...joka on 25v ja asuu himassa, eikä aiokaan muuttaa pois, koska vanhemmat maksavat hänen elämisensä kun asuu heidän luonaan. Äitinsä on sanellut tiukat säännöt: tyttöjä ei saa tuoda yökylään B)

Miehekästä? :xmas:

ethän ole tosissas , ethän... :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
...joka on 25v ja asuu himassa, eikä aiokaan muuttaa pois, koska vanhemmat maksavat hänen elämisensä kun asuu heidän luonaan. Äitinsä on sanellut tiukat säännöt: tyttöjä ei saa tuoda yökylään B)

Miehekästä? :xmas:

ethän ole tosissas , ethän... :o

IKÄVÄ KYLLÄ OLEN. Oikein jurppii :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
No on miehekästä. Kylä munki poijjaat asuu kaksvitosina kotona ja tekee mitä mää sanon :D .

:D :D :D

Mitämitä. Neljä veeltä kysyin ja lupas asua äidin kanssa vielä kolmekutosena. Nukkua vieressäki. Tota tottelemispuolta joutuu vielä harjoitteleen, mut eiköhän aikuisena sit jo paremmin osaa :heart:

Yhteistyössä