Mitä mieltä mun miehen toiminnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulipahamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulipahamieli

Vieras
Mies tuli eilen kaupasta kotiin ja alkoi selittämään kuinka upea rahkanesittelijä siellä oli. Kuulemma jos mua ei olisi niin hän olisi mennyt juttelemaan tälle naiselle. Loukaannuin tästä ja tämä kuitataan "no mut sä oot se kaunein ja tää oli toiseks kaunein et missä nyt vika"
Samalla mulle on selitetty kuinka kelpaan tälläisenä kuin olen (olen ylipainoinen), mutta nähtävästi se on vain puhetta kerran silmät ja mieli harhailee muualla :(

Miehesi asetti sulle rajat. Se sanoi mikä on tilanne ja mikä on sun paikkasi. Se tavallaan asetti sut siihen paikkaan ja käski pysymään siinä. Tuo rajojen asettaminen luo sulle perusturvan. Rajojen puuttuminen ei ole rakkautta.

Mies tuli eilen kaupasta kotiin ja alkoi selittämään kuinka upea rahkanesittelijä siellä oli. Kuulemma jos mua ei olisi niin hän olisi mennyt juttelemaan tälle naiselle. Loukaannuin tästä ja tämä kuitataan "no mut sä oot se kaunein ja tää oli toiseks kaunein et missä nyt vika"
Samalla mulle on selitetty kuinka kelpaan tälläisenä kuin olen (olen ylipainoinen), mutta nähtävästi se on vain puhetta kerran silmät ja mieli harhailee muualla :(
Miehesi on ääliö. Otappa joku komistus ja ala kehuu sitä miehellesi ja sano että jos häntä ei olisi niin menisit juttelee komistukselle. Jos alkaa valittaa niin sano että ai? Luulit että on ok puhua noin toiselle kun sekin puhui. :D

Nä vähän lapselliselta kuulostaa tuollainen mies. Anteeksi nyt vaan. Ei siinä ole mitään pahaa että katselee jotain kivannäköisiä tai kauniita ihmisiä - eikä siinä, vaikka salaa fantasioisi näistä myöhemmin. Mutta jotenkin tuollainen kuulostaa todellisuudesta täysin vieraantuneelta, että hehkuttaa haltioituneena miten "jos olisin sinkku olisin mennyt juttelemaan" ja varsinkin tuo naisten asettaminen "kauneusjärjestykseen" on jotain ihan keskenkasvuista toimintaa. Itseäni ärsyttäisi eniten juuri se kauneusjärjestys ja varsinkin, jos mulle sanottaisiin, että KELPAAN tällaisena kuin olen. Eihän parisuhteessa ole kyse siitä, että toinen suostuu "kelpuuttamaan" toisen. Ja itse ainakin suuttuisin, jos joku vertailisi minua muihin, jopa siinä tapauksessa, että tekisi sen minun edukseni. En mä täällä ole kilpailemassa muiden naisten kanssa ulkonäöstä. Ja ei se, vaikka se rahkan esittelijä olisi sinua kauniimpi, tarkoita sitä, että se parisuhteeseen vaikuttaisi. Ei parisuhde sitä ole, että sen toisen täytyy olla kaikilla mittareilla ajateltuna "maailman kaunein", joskin on outoa, että aikuinen ihminen edes ajattelee niin.

Eli en itse niinkään loukkaantuisi vaan ärsyyntyisin ja kokisin olevani tekemisissä keskenkasvuisen tapauksen kanssa. Ei mua silti se häiritsisi, jos mies katselisi muita naisia - niin mäkin katselen muita (naisia tosin lähinnä minäkin). Ei se silti parisuhteeseen vaikuta.

Nä vähän lapselliselta kuulostaa tuollainen mies. Anteeksi nyt vaan. Ei siinä ole mitään pahaa että katselee jotain kivannäköisiä tai kauniita ihmisiä - eikä siinä, vaikka salaa fantasioisi näistä myöhemmin. Mutta jotenkin tuollainen kuulostaa todellisuudesta täysin vieraantuneelta, että hehkuttaa haltioituneena miten "jos olisin sinkku olisin mennyt juttelemaan" ja varsinkin tuo naisten asettaminen "kauneusjärjestykseen" on jotain ihan keskenkasvuista toimintaa. Itseäni ärsyttäisi eniten juuri se kauneusjärjestys ja varsinkin, jos mulle sanottaisiin, että KELPAAN tällaisena kuin olen. Eihän parisuhteessa ole kyse siitä, että toinen suostuu "kelpuuttamaan" toisen. Ja itse ainakin suuttuisin, jos joku vertailisi minua muihin, jopa siinä tapauksessa, että tekisi sen minun edukseni. En mä täällä ole kilpailemassa muiden naisten kanssa ulkonäöstä. Ja ei se, vaikka se rahkan esittelijä olisi sinua kauniimpi, tarkoita sitä, että se parisuhteeseen vaikuttaisi. Ei parisuhde sitä ole, että sen toisen täytyy olla kaikilla mittareilla ajateltuna "maailman kaunein", joskin on outoa, että aikuinen ihminen edes ajattelee niin.

Eli en itse niinkään loukkaantuisi vaan ärsyyntyisin ja kokisin olevani tekemisissä keskenkasvuisen tapauksen kanssa. Ei mua silti se häiritsisi, jos mies katselisi muita naisia - niin mäkin katselen muita (naisia tosin lähinnä minäkin). Ei se silti parisuhteeseen vaikuta.

Niin eihän se katselu, mutta se että alkaa ajattelemaan tämän ihmisen pokausta ja kuinka sitä yrittäisi jos vaan olisi sinkku. Siinä on jotain mikä ei kuulu sellaisen ihmisen mieleen joka on puolisoonsa tyytyväinen.
Ei mulla muut ihmiset herätä tälläisiä ajatuksia. Saatan katsoa, että ompa komea mies ja sekin on vaan huomio eikä kuolausta aiheuttava ajatus.

En mä osaisi tuosta loukkaantua, sehän asetti sut etusijalle. Sanoi munkin mies joskus jostain kirjeenvaihtoilmoituksesta lehdessä että vastais jos ei mua olisi. En pitänyt pahana mitenkään.

Mieshän oli vain rehellinen ja kertoi mielenkiintoisesta kokemuksesta kauppareissulla. Nyt häntä syytetään palstalla ajatusrikoksesta - vakisuhteessa oleva mies ei saa ajatella, että joku muu(kin) nainen kuin hänen kumppaninsa olisi kaunis.

Kuinka pohjattoman heikko itsetunto useimmilla palstamammoilla on?

whatdoyouthinkyourlooking1.jpg

whydotheyhavetolook1.jpg

menarepigs.jpg

Mieshän oli vain rehellinen ja kertoi mielenkiintoisesta kokemuksesta kauppareissulla. Nyt häntä syytetään palstalla ajatusrikoksesta - vakisuhteessa oleva mies ei saa ajatella, että joku muu(kin) nainen kuin hänen kumppaninsa olisi kaunis.

Tottakai ainakin mun mielestä saa ajatella ja katsella. Tuo vaan kuulosti aika teinimäiseltä. Ja itseäni ainakin ärsyttäisi enemmän sellainen naisten arvottaminen ulkonäön perusteella, tyyliin "sä oot kaunein, se toiseksi kaunein". En tykkää sellaisesta ja se on aika keskenkasvuista puhetta - en jaksaisi sellaista kuunnella.

Se puolestaan olisi minulle ihan ok, että mainitsisi jonkun olevan hyvännäköinen. Meillä on miehen kanssa aika samanlainen naismaku, joten voi olla että itseänikin kiinnostaisi katsella :D

• Tykkää
Reactions: Boobabe

whydotheyhavetolook1.jpg

menarepigs.jpg

Jos toisella on huono itsetunto niin miksi mennä kertomaan jotain tuolaista?

whydotheyhavetolook1.jpg

menarepigs.jpg

whydotheyhavetolook1.jpg

menarepigs.jpg

"Mielenkiintoinen kokemus" ?

Yhteistyössä