mitä mieltä näistä joululahjoista?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joulu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joulu"

Vieras
lasten mummulle(anoppi): ostin tyhjän kirjan josta askarreltiin lasten kanssa reseptikirja (mummu on kova kokkaamaan ja leipomaan, reseptit vaan on pientä silppua pienessä korissa :P)

miehen siskolle (12v) : 20e lahjakortti seppälään (ja ehkä jotkut laadukkaat luomivärit yhteiseen pakettiin äitinsä kanssa ;) )

miehelleni: ahtopaineen säädin

sukulaistytöille (10v ja 8v): 20e lahjakortit seppälään

appiukko: pari arpapakettia? en oikein tiedä mitä lisäksi....

omat lapset (2v ja 10kk): dublo-lego eläintarha/joku muu dublo-paketti tai/ja kylpytakit, en halua enempää turhaa roinaa meille ja siksi lapset saa "vain" yhden paketin legoja :) eri asia on sitten vaatteet tai rattikelkka ym :)

omille veljilleni(16v ja 18v, kohta täyttää): ostan ps3 pelin ja toiselle jotain mihin tarvin nyt mielipiteitä, poika siis täyttää joulukuussa 18, mitä hälle? :)

äidilleni kirjan, onko siihen ideoita?? :) sanokaa loistavia kirjoja!

mitä mieltä muuten lahjoista? onko puutteita tai liikaa tai huonoja ym.. :) mielipiteitä?

muuten kuulostaa hyvältä,mutta...20 e lahjakortti 10 ja 12 v:lle Seppälään ei riitä.Ei ne saa sllä ku tyyliin yhden kuppasen vaatteen sieltä ja sit tulee paha mieli jos ei vanhemmat kustanna lisävaatetta sielä...

Minusta on hyvät lahjat. Ja ei lahjakortin tuon suurempi tartte olla (minusta). Kahdeksantoista vuotta täyttävälle on tapausta tuntematta vaikea keksiä lahjaa. Leffalippuja? Jos on pian maailmalle lähdössä niin jotain käytännöllistä, vaikka pussilakanasetti tai pyyhkeitä.

Nuo lahjat vaikutti tosi hyvälle :) Me ollaan ostettu mun veljille yleensä lahjakortti bensa-asemalle ja kerran vietiin veljelle Jerry-kannu täynnä bensaa, kun mopoilla ajelivat ja itse joutuvat bensansa kustantamaan, tiesi ainakin lahjan tulevan käyttöön :D

Kirja riippuu siitä millaisesta tykkää. Minä ainakin rakastan Ilkka Remeksen ja Dan Brownin kirjoja! Ja molemmilta on tullut jo monta hyvää kirjaa, itse ainakin kerään niitä ja anopilta saan joka joulu uusimman Ilkka Remeksen, ilmestyy aina sopivasti marraskuun kieppeillä =)

en ole varma mitä semmosella säätimellä tekee :D ja vaikka antaisin 100e lahjakortit per pää niin varmasti löytäisivät jotain mitä haluaa lisää eikä raha riittäis :P et pärjätköön kahellakympillä :)
onko se leila, layla tms kirja hyvä? kukaan lukenu??

15v pojalle pleikka/tietokonepeli :) tai joku urheilutarvike?? kun joku täällä sitä kysy..

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25084927:
Nuo lahjat vaikutti tosi hyvälle :) Me ollaan ostettu mun veljille yleensä lahjakortti bensa-asemalle ja kerran vietiin veljelle Jerry-kannu täynnä bensaa, kun mopoilla ajelivat ja itse joutuvat bensansa kustantamaan, tiesi ainakin lahjan tulevan käyttöön :D

hah, tää on hauska!! :)

lahjat kuullostaa oikein sopivilta :) riippuu minkälaisista kirjoista äitisi pitää; itse ostin omalleni Tuija Lehtisen Miss Seinäruusun. äitini pitää yleensä näistä huumorisävytteisistä parisuhde/arjen selviytymistarinoista. Myös Daniel(le?) Steelin kirjat yleensä uppoaa keski-ikäisiin naisiin, äitini on lukenut kaikki tämän kirjailijan kirjat. Ja jos ronskimpaa huumoria hakee niin ehdottomasti Juha Vuorista!

Puutun nyt vaan tuohon luomiväri-asiaan, ethän siis laita kahdelle ihmiselle yhteiseksi lahjaksi luomivärejä? Siis kun kirjoitit, että miehen siskolle jotkut laadukkaat luomivärit yhteiseen pakettiin äitinsä kanssa.
Muuten on ihan ok lista.

Yhteistyössä