M
Mama the strange
Vieras
Kuosi on mun mielestä TOSI KIVA. Mutta muuten nuo näyttää hiukan kiikkeriltä, mutta jos ette kauheesti käytä vaunulenkeillä yms niin varmaan ihan jees. Kaupunkirattaat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Ei sun tarvikaan kuvitella, mutta et silti voi sanoa saaneesi vaunuja tuohon sanomaasi hintaan, koska et ole saanut vaunuja. Nuo on matkarattaat ja piste. Vaunuissa on joko kova, puolikova tai pehmeä kantokoppa, jota voi käyttää yleensä noin 6kk-12kk ikään asti. Sen lisäksi niissä on ratasosa, joka pelittää tonne 3-4v ikäiseksi (jos siis niin pitkään rattaita tarvii). Lisäksi niissä on ilmakumipyörät ja kaikenlaista muuta mitä noista matkarattaista ei löydy kuten teleskooppiaisaa ja parin vuoden takuut jne.
Eli joo sua voi järkyttää, mutta et ole kuitenkaan ostanut minkäänhintaisia VAUNUJA.
Meillä on ihan vastaavat Gracon Mirage matkarattaat ja ne on ok rattaat siinä käytössä mihin ne on tarkoitettu mutta ei todellakaan korvaa vaunuja. Myös toi logicon kaukalo on ollut käytössä rattaiden parina.
Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Ei sun tarvikaan kuvitella, mutta et silti voi sanoa saaneesi vaunuja tuohon sanomaasi hintaan, koska et ole saanut vaunuja. Nuo on matkarattaat ja piste. Vaunuissa on joko kova, puolikova tai pehmeä kantokoppa, jota voi käyttää yleensä noin 6kk-12kk ikään asti. Sen lisäksi niissä on ratasosa, joka pelittää tonne 3-4v ikäiseksi (jos siis niin pitkään rattaita tarvii). Lisäksi niissä on ilmakumipyörät ja kaikenlaista muuta mitä noista matkarattaista ei löydy kuten teleskooppiaisaa ja parin vuoden takuut jne.
Eli joo sua voi järkyttää, mutta et ole kuitenkaan ostanut minkäänhintaisia VAUNUJA.
Meillä on ihan vastaavat Gracon Mirage matkarattaat ja ne on ok rattaat siinä käytössä mihin ne on tarkoitettu mutta ei todellakaan korvaa vaunuja. Myös toi logicon kaukalo on ollut käytössä rattaiden parina.
Noihin kuuluu myös kantokoppa, jossa voi ihan pieni vauva nukkua ja on ihan hyvä siihen tarkoitukseen, että enempi noi on vaunut kuin Miraget, tosin en minäkään noita joka päivä käyttäisi.
Ja vielä se, että noissa kuomun saa taitettua niin, että kun koppa on vaunuissa, niin kuomu on kuten vaunuissakin. Ovat siksi hyvä aurinkoisella säällä, että kuomussa on suurempi liikkuvuus ja sen pystyy laittamaan aurinkosuojaksi, toisin kuin Miragessa.
Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Ok, hinnan paljastus! Maksoivat 220 dollaria, nykykurssilla siis n. 160 euroa. Sis. rattaat, turvakaukalo ja toi "telakka".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Kylläpäs mun väärä sanavalinta sai täällä jotkut vihaisiksi! Mä en todellakaan tiennyt että tästä saatais näinkin sydäntävuotavaa keskustelua aikaan. Ok, siis noi on rattaat, selvispä tämäkin! En oikeesti tennyt mikä ero on vaunuilla ja rattailla....! Huono äiti oon vissiin..Vrt. Travel system / pram /pushchair / ...
No en mä tästä nyt mitenkään loukkaannu, itsepähän kysyin! Kiitos vielä kommenteista! Nyt meillä on jo toinen kulkupeli ja tää iso ja kömpelö kärry jää nyt autotalliin. Hyvin palveli meitä lähes vuoden ajan! Turvakaukalo menee vielä kuukauden verran ja sitten pitäs ruveta katselemaan sellasta eteenpäin suuntaavaa istuinta kun tyttö täyttää vuoden. Keskustelunavauksen tarkoituksena oli vaan vertailla että ei niitä tonnin kapistuksia kaikki tarvi, halvemmillakin pärjää! Ja meiltä on moni kysynyt noista ja kehunut ja etenkin tuota uosia on ihasteltu, ei oo ihan sellanen perus harmaa tai musta. Mä tykkään, ja vauva tuntui niissä viihtyvän! Se kai nyt oli sit kuitenkin se pääasia! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulenko kateellista piipitystä jostain?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Ne ovat matkarattaat, eihän se mikään mielipidekysymys ole, vaan pelkkä toteamus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Huomaa, miten vääriä kuvitelmia saa kuvien perusteella, sillä nuo rattaat ovat huomattavasti tukevammat ja isompipyöräiset kuin Miraget, joihin jotkut ovat verranneet ja Suomessa noiden rattaiden hinta on siinä 300 paikkeilla, että ei mitkään halvat ole todellakaan.
Kuten sanoin, niin itsekään en noita jokapaikan vaunuiksi ostaisi, mutta koska noihin kuuluu kantakoppa, niin ovat pienelle vauvalle todella kätevät matkarattaina, kuten meillä koiranäyttelyissä.
Sinänsä jännä juttu, kun nuo ovat meillä matkarattaat, mutta Amerikassahan noita käytetään ihan vaunuina tuon kaukalon kanssa, ainakin kun on katsonut niitä vauva-ohjelmia, niin niissähän vauvat ulkoilee matkaratas-turvakaukaloyhdistelmissä.
Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Kylläpäs mun väärä sanavalinta sai täällä jotkut vihaisiksi! Mä en todellakaan tiennyt että tästä saatais näinkin sydäntävuotavaa keskustelua aikaan. Ok, siis noi on rattaat, selvispä tämäkin! En oikeesti tennyt mikä ero on vaunuilla ja rattailla....! Huono äiti oon vissiin..Vrt. Travel system / pram /pushchair / ...
No en mä tästä nyt mitenkään loukkaannu, itsepähän kysyin! Kiitos vielä kommenteista! Nyt meillä on jo toinen kulkupeli ja tää iso ja kömpelö kärry jää nyt autotalliin. Hyvin palveli meitä lähes vuoden ajan! Turvakaukalo menee vielä kuukauden verran ja sitten pitäs ruveta katselemaan sellasta eteenpäin suuntaavaa istuinta kun tyttö täyttää vuoden. Keskustelunavauksen tarkoituksena oli vaan vertailla että ei niitä tonnin kapistuksia kaikki tarvi, halvemmillakin pärjää! Ja meiltä on moni kysynyt noista ja kehunut ja etenkin tuota uosia on ihasteltu, ei oo ihan sellanen perus harmaa tai musta. Mä tykkään, ja vauva tuntui niissä viihtyvän! Se kai nyt oli sit kuitenkin se pääasia! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:Noh, hyvin noilla vuoden verran pärjättiin ja käytiin lenkillä yms. Kaupunkirattaiksi en noita kutsuis, ovat sen verran isot! Hyvät ja jämäkät rattaat, ei ehkä täydelliset suomen oloihin, mutta me ei asutakaan siellä.. Kiitti kaikille osaanotosta! Mua vaan järkytti toi toisen ketjun vertailu noista vaunujen hinnoista, itse en vois kuvitella laittavani 1000 e vaunuihin / rattaisiin...
Ne ovat matkarattaat, eihän se mikään mielipidekysymys ole, vaan pelkkä toteamus.![]()
mikäs toinen ketjunoi on isohkot rattaat, menisi varmasti jossain missä ei tule lunta. mutta makuutila on pieni, en ostaisi meille