Mitä mieltä näistä poikien nimistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamax2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mama3:
jos laittaisin olis verneri tai nikolas. kyllä gabriel(kaapo)tai sebastian (sepe)menee kauaks, jos suomenkielinen sukunimi. riippuu kyllä sukunimestä paljon mikä sopii...

Mulla nousee savu korvista kun aina jankutetaan tuosta sukunimestä!
90 % ajasta ihmistä kutsutaan pelkällä etunimellä. Ja jos on kamala sukunimi niin pitääkö sen takia laittaa sitten kamala etunimikin että ne passaa?!?

vähästä se sullakin savu nousee. eiks nyt kysytty mielipiteitä? se oli mun mielipide tässä sananvapaus maassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mamax2:
Nicholas
Oliver
Nestori
Sebastian
Gabriel
Werner
Niila ???

Mikä on mielestäsi paras?

Olisiko mitään tämän tyylisiä nimiä lisää? Hiukan erikoisempia.

n o siis jos haluaa erikoisia nimiä miettiä nii niit on nykysin

matti
mikko
pekka
jussi
jaakko
antti
heikki
jne.

Itse en tykkää nimistä, joissa ch tai liian "epäsuomalaisia". Meidän pojan nimi löytyi yhdestä tämän ketjun listasta, ihan suomalainen nimi on, aika harvinainen silti, ainakin vielä.

Ihan kivoja kaikki. Nestori etenkin on aivan ihana (paitsi jos sukunimenne on Miikkulainen) ja nuo muut niin miusta voi hyvin olla ch, jos sukunimi ruots. tai suvussa siihen muotoon kirjoitettuna on perinteinen nimi. Mutta vaikka ne kirjoittais k:llakin, niin ei se niistä rumempia tee, paremmin yhteensopivia suomalaisen nimen kanssa vaan. Puhuessahan (se 90% ajasta korviaan myöten täynnä olevaa lainaten) sitä ei tiedä onko toinen Nicholas vai Nikolas.

Alkuperäinen kirjoittaja mammma:
Alkuperäinen kirjoittaja mamax2:
Nicholas
Oliver
Nestori
Sebastian
Gabriel
Werner
Niila ???

Mikä on mielestäsi paras?

Olisiko mitään tämän tyylisiä nimiä lisää? Hiukan erikoisempia.

n o siis jos haluaa erikoisia nimiä miettiä nii niit on nykysin

matti
mikko
pekka
jussi
jaakko
antti
heikki
jne.

Nuo muuten on täällä meilläpäin tosi in nyt. Kaikki pienet poikavauvat on tuon aikakauden nimillä nimettyjä eli eivät enää niin erikoisia.

miten olis Oula? mutta noista sun miettimistä Nestori ja Niila kuulostais parhailta.. yhden mun tuttavan pojan nimi on Luukas.Mun mielestä sekin on ihan kiva.Oma poika olis laitettu Toukoksi, mutta isänsä haras vastaan...

Yhteistyössä