Mitä mieltä näistä rattaista? linkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos. Harkitsen tässä vakavasti tilausta. Ja onhan noissa 30 päivän täysi palautusoikeus jos sitten ovatkin ihan surkeat kun livenä näkee.

jalava. Mie ainakin meinasin saada niihin seisomalaudan kiinni. Saa ukko vaikka vähän muokata lautaa jos ei muuten meinaa mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
saakohan noihin rattaisiin seisomalautaa? sattuisko kukaan tietään?

Näyttää hyvin samanlaisilta kuin meidän Scooterit ja niihin ainakin menee sellainen Brio peruslauta tosi näppärästi, voisin kuvitella et noihinkin menis.

kiitoksia.. saapa sitten meijänki ukkeli vähän muokata seisomalautaa jos niikseen tulee. minä varmaankin tilaan noi sitten.. :) ei, en ollut "mainoksen" uhri :saint:
no on meil tarvettakin, vanhempi likka ei viihdy enää tuplissa ja ei kuitenkaan jaksa kävellä pitkiä matkoja..

68 egee tuli maksamaa yhteensä. Ja koti ovella toimitetaan jos oikein ymmärsin.

Ja kyllä minä monestikkin olen ostanut halvalla hyvää. Eikä toi ovh minusta mitenkään halpa ole 160? olisi kuitenkin normaalihinta. Nyt vain himskutin hyvässä tarjouksessa.

Vai väittääkö nämä tietyt harmaat että meidän nahkasohva on surkea kun tehtiin löyty ja maksettiin siitä vain 600? kun normaalisti olisi maksanut 2600???

Mutta sittenpä se selviää kun tulevat. Tänään siis tilasin ja innolla odotan nyt.

Tulkaahan sitten muutkin tilanneet kertomaan kokemuksia ja mielipiteitä....

t.ap

Kivan näköiset. Pitäisköhän itekin tilata.... Painorajasta niin kaikissa rattaissa on minusta 15 kg rajana, mut meidän nyt 3,5 v. poika painaa tällä hetkellä 16 kg.

Yhteistyössä