Mitä mieltä nimestä Piitu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasP

Vieras
hyvä seitsemän veljeksen sarja (3poikaa) sai päätyöksen ja saimme mukaamme tytön. Nyt mietimme hänelle nimeä. Miltä kuukostaa Piitu tai Pepita? Poikien alkavat S kirjaimella kuten isänkin ja nyt ajattelimme tytölle P alkuista minun mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Piitu kuulostaa joltain Piian lempinimeltä ja tulee vahva mielikuva Piitu Uskiin. Mielummin Pepita kuin Piitu, Pepita on kauniskin nimi.

Peesi. Kuulostaa tosiaan lempinimeltä. Mulla kouluaikainen kaveri, jota sanottiin Piituksi. Oikea nimi oli Pirjeta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piitu=Uski:
Piitu kuulostaa joltain Piian lempinimeltä ja tulee vahva mielikuva Piitu Uskiin. Mielummin Pepita kuin Piitu, Pepita on kauniskin nimi.

Peesi. Kuulostaa tosiaan lempinimeltä. Mulla kouluaikainen kaveri, jota sanottiin Piituksi. Oikea nimi oli Pirjeta.

Aika erikoonen tuo Pirjeta, en ole aiemmin mielestäni kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Piitu=Uski:

Aika erikoonen tuo Pirjeta, en ole aiemmin mielestäni kuullut.

Tuota Pirjetasta tuli mieleen Pirita. entäs se nimi? miltä kuulostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja re:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja re:
Kävin kattoon Piituja kastettu suomessa 132 yhteensä.

kiitos! aika paljon siis. ei mikään harvinainen.

No on se harvinainen jos aattelee, että suosituimpia nimiä kastettu esim. 600-2000 karkeasti arvioituna.

Eikä tuokaan 600-2000 ole edes paljon, miettikää nyt kun lapsia syntyy vuosittain jotain 50-60 000..

Ei se yleinenkään nimi oikeasti joka toisella ole, vaikka suurin osa niin ajattelee.