mitä mieltä nimistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietintää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Hildan jättäsin pois.

Niin minäkin. (tuli heti Hulda mieleen ja siitä taas tuleva mielleyhtymä ei ole kaunis näky.) Ensimmäinen on mun mielestä kaunein vaihtoehto noista. Mut jos sais sotkea noita, niin Minttu Aurora tai Minttu Kamilla.
 

Yhteistyössä