N
nannu
Vieras
Onko kenenkään lapsi steinerpäiväkodissa? Millaista siellä on? Mitä hyvää tai huonoa? Voisitko kertoa lyhyesti jotain kokemuksia jos sinulla niitä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tahdon lapsilleni hoitopaikan, en harrastusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mulla ei ole lapsia edes vielä, mutta omani tulevat sitten aikanaan kyllä menemään steinerpäiväkotiin. Mun kokemukset siitä on positiivisia. Riippuu tietty päiväkodista, mut mun tuntemat on lämminhenkisiä, lasta kuuntelevia ja arvostavia, rauhallisia ja luonnonläheisiä. Lisäksi niissä on luomuaineksista tehtyä kasvisruokaa, mikä musta on mahtavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tahdon lapsilleni hoitopaikan, en harrastusta![]()
Mä taas nään vanhempaintyön tärkeänä vanhempien keskinäisten suhteiden muodostumiselle ja vanhempien ja päiväkodin väliselle suhteelle. Mä tahdon lapsilleni hoitopaikan, en varastoa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja M:Ainakin minun lapsilla oli aina kotiin tullessa hirveä nälkä =(
Alkuperäinen kirjoittaja M:Ei kaikilla ole oikeasti aikaa! Ja siellä viettämä aika ON lapsilta pois!
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja M:Ainakin minun lapsilla oli aina kotiin tullessa hirveä nälkä =(
Riippuen siitä mihin aikaan ne haettiin ja millon oli ruoka niin ei ole välttämättä ihmekään. Jos ruoka-ajasta laskien ei olisi pitänyt olla nälkä, niin ehkä olis ollut keskustelun paikka pk:n kanssa? Ovatko lapsesi vain nirsoja eivätkä siksi syöneet vai meinaatko, ettei kasvisruoka täytä mahaa?
Juuri näin. Mulla on työpäivä 8-16.Sen jälkeen haen lapset, menen ruokakauppaan, laitan ruuan ja syömme. jossain välissä pitää myös seurustella lasten kanssa ja keskustella puolison kanssa. Sitten on pyykit, siivous jne. Varsinaisia harrastuksia mulla ei edes ole, missä ihmeen välissä ehtisin?? Sitten kun sinulla on lapsia, huomaat, ettei sitä aikaa vaan ole sillä lailla ruhtinaallisesti. Luuletko, että kunnan päivähoito on yhtä kuin varasto ja steiner se autaaksitekevä paikka? Kyllä ne kunnankin päiväkotitädit osaa keskustella ja kyllä, pystyvät myös muodostamaan henkilökohtaisen suhteen sekä minun että lasten kanssa. Siispä mielelläni haen lapset hoidosta ja menen siivoamaan omaa kotiani, kuin että siivoon siellä päiväkodissa. Myös rahalla on sen verran merkitystä, että kyllä mä meidän huonoilla palkoilla mieluummin kulutan nekin säästyvät rahat vaikka siihen luomuruokaan kotona kuin että maksan omaisuuden hoidosta.Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tahdon lapsilleni hoitopaikan, en harrastusta![]()
Mä taas nään vanhempaintyön tärkeänä vanhempien keskinäisten suhteiden muodostumiselle ja vanhempien ja päiväkodin väliselle suhteelle. Mä tahdon lapsilleni hoitopaikan, en varastoa...![]()
Ei kaikilla ole oikeasti aikaa! Ja siellä viettämä aika ON lapsilta pois!
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja M:Ei kaikilla ole oikeasti aikaa! Ja siellä viettämä aika ON lapsilta pois!
Selvä sitten. Mä nään lapseni hoitopaikan sen verran tärkeänä, että olen valmis uhraamaan sillekin aikaa. Varsinkaan kun sitä vanhempaintyötä nyt NIIIN hirveesti kuitenkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja M:Ei kaikilla ole oikeasti aikaa! Ja siellä viettämä aika ON lapsilta pois!
Selvä sitten. Mä nään lapseni hoitopaikan sen verran tärkeänä, että olen valmis uhraamaan sillekin aikaa. Varsinkaan kun sitä vanhempaintyötä nyt NIIIN hirveesti kuitenkaan ole.
Kyllä oli,joka hemmetin viikko! Kaksi iltaa viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:No täytyypä sanoa, että jos itse söisin lounasta klo 11 ja välipalaa klo 14 niin olis mullakin nälkä klo 15:n jälkeen. Lounaasta on kuitenkin jo 4 tuntia ja välipala on varmaankin välipala eli ei kovin suuri.
Juuri näin. Mulla on työpäivä 8-16.Sen jälkeen haen lapset, menen ruokakauppaan, laitan ruuan ja syömme. jossain välissä pitää myös seurustella lasten kanssa ja keskustella puolison kanssa. Sitten on pyykit, siivous jne. Varsinaisia harrastuksia mulla ei edes ole, missä ihmeen välissä ehtisin?? Sitten kun sinulla on lapsia, huomaat, ettei sitä aikaa vaan ole sillä lailla ruhtinaallisesti. Luuletko, että kunnan päivähoito on yhtä kuin varasto ja steiner se autaaksitekevä paikka? Kyllä ne kunnankin päiväkotitädit osaa keskustella ja kyllä, pystyvät myös muodostamaan henkilökohtaisen suhteen sekä minun että lasten kanssa. Siispä mielelläni haen lapset hoidosta ja menen siivoamaan omaa kotiani, kuin että siivoon siellä päiväkodissa. Myös rahalla on sen verran merkitystä, että kyllä mä meidän huonoilla palkoilla mieluummin kulutan nekin säästyvät rahat vaikka siihen luomuruokaan kotona kuin että maksan omaisuuden hoidosta.Alkuperäinen kirjoittaja mutta ei kaikki voikaan ymmärtää:Ei kaikilla ole oikeasti aikaa! Ja siellä viettämä aika ON lapsilta pois!
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mun elämässä taas on tärkeää, että lapsi tulee menemään steinerpäiväkotiin ja tulemme tekemään sen mahdolliseksi, vaati se sitten vaikka kuinka paljon aikaa päiväkodin siivoamiseen.