Mitä mieltä olette äidistä, joka ei ole yhteydessä lapsiinsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mlps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja mlps:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mistä tiedät, ettei äiti ole yhteydessä lapsiinsa?

No kun kolme niistä on mun lapsipuolia ja toisten isä on päivittäin yhteydessä meidän perheeseen. Jos äippä laittelee telepaattisia viestejä lapsilleen niin sitten...

montas lasta sillä naisella oikein on? ja kaikki alle kouluikäisiä. :O

Uskaltaako ees kirjoittaa, vaikka tuskinpa se kaksplussalla keikkuu. Viisi lasta, vanhin eskarissa, nuorin täyttää syksyllä kolme. tuskin näitä tapauksia suomeen montaa mahtuu...

Joo, harvalla on 5 lasta 3-4 vuoden sisällä. Pakko olla ainakin yhet kaksoset.

hmm... itseasiassa liki viiden vuoden jaksolla nää on tulleet. Mut tasasesti ku tekee....esim.2003,2004,2005,2006,2007...kyllä siihen viis lasta mahtuu...

Mut miks on pitänyt tehdä näin paljon muksuja, jos loppu peleissä ei sit jaksa tai halua. Kun on kuitenkin miestä välillä vaihtanut, niin ei luulis ihan sattumanvaraista tuo lasten maailmaan purkamisen olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Uskaltaako ees kirjoittaa, vaikka tuskinpa se kaksplussalla keikkuu. Viisi lasta, vanhin eskarissa, nuorin täyttää syksyllä kolme. tuskin näitä tapauksia suomeen montaa mahtuu...

Viis lasta, vanhin 6 vee, nuorin täyttää kolme. Kolmessa ja puolessa vuodessa viis lasta? Ehtiväinen nainen.

Mun äiti ei oo ollu muhun yhteydessä kymmeneen vuoteen, en ees tiiä missä hän asuu. Pitää uusista lapsistaan enemmän kun vanhoista. Parikymppisten kanssa kun ei oikeen voi olla kotona hoitovapaalla :D

No mutta joo. En minä siinä mitään häviä ettei se nainen pidä yhteyttä.

Ai hitto...siltä oiski hoitovapaa loppunu. No se selittääkin tilanteen. No ei vaan. Leikki leikkinä. Tilanne on vaan jokseenkin rassaava. Enpähän minä sille mitään voi. OIshan se tietty hurjaa jos veemäinen ilkeä äitipuoli lähtis ristiretkelle ja yrittäis raahata itteensä isomman bioäidin väkisin takaisin toiselle puolen suomea. Ärsyttää vaan olla voimaton asian suhteen.

Jos joku haluaa ihan oikeasti 5 lasta vuoden välein, niin "hetimullekaikkitänne" ihminen täytyy olla. Mä en usko, että kukaan, joka miettii asiaa pidemmälle ihan oikeasti tarkoituksella tekee 5 lasta niin peräkanaa. Ja kun alkaa perhe-elämä kyllästyttää, hetimullekaikkitänne ihminenkin voi kyllästyä siihen ja lähteä uuden sulhon perään.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Jos joku haluaa ihan oikeasti 5 lasta vuoden välein, niin "hetimullekaikkitänne" ihminen täytyy olla. Mä en usko, että kukaan, joka miettii asiaa pidemmälle ihan oikeasti tarkoituksella tekee 5 lasta niin peräkanaa. Ja kun alkaa perhe-elämä kyllästyttää, hetimullekaikkitänne ihminenkin voi kyllästyä siihen ja lähteä uuden sulhon perään.

Mene tiedä. Ehkä tää mun "lasten" äiti on korvannut tuolla lapsien teolla omaa lapsuuttaan tai sen puutetta ja vauvaanhan sitä on yleensä semmoinen auvoinen suhde. Ja lapsella saa miehen sidotuksi. Ihan niinku tuon tyyppisiin miehiin pitäs tatuoida varoituskolmio niin taitas meidän lasten äiteeseenkin semmoinen laittaa. Missä lie seuraava tuleva pahaa aavistamaton yh-isukki...
Miks ihmine

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mistä tiedät, ettei äiti ole yhteydessä lapsiinsa?

No kun kolme niistä on mun lapsipuolia ja toisten isä on päivittäin yhteydessä meidän perheeseen. Jos äippä laittelee telepaattisia viestejä lapsilleen niin sitten...

montas lasta sillä naisella oikein on? ja kaikki alle kouluikäisiä. :O

Ei hitto, voisin muuten tietää kenestä puhut mutta nuorimman ikä ei täsmää ja mun tietämälläni on kolmelle miehelle lapset.

Yhteistyössä