Mitä mieltä olette keskenään seurustelevista serkuksista!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Olenko ainoa jota ällöttää että serkukset keskenään seurustelevat ja vielä enemmän ällöttää,että aikovat lapsia hommata!!
Mun mielestä jotenkin SAIRASTA!:x

Vai onko joku eri mieltä?

No yök :x miun mielestä myös sairasta.Miusta serkut on liian läheiset sukulaiset.

Mä tunnen yhen pariskunnan jotka ovat serkuksia ( siis heidän äidit ovat siskoksia )...
Kun sanoin,etten ikinä tuu tollasta ymmärtämään ja kerroin,kuinka mua oksettaa ees aatella ni mä olen paha ja ilkeä ihminen..

Mietin vain et ihan oikeastikko jotkut hyväksyy tollasta :x

Norjassa on joitakin tyyppejä, jotka ovat tosi läheistä sukua keskenään. Niille oli tehty jotain geenitestejä, että tulisiko terveitä lapsia ja ovat sitten lisääntyneet, mikäli testit on olleet hyvät. :x

[QUOTE="vieras";23731997]Mitäpä se multa on pois, jos keskenään ovat.. Mutta onhan se lapsien tekeminen vähän arveluttavaa, kun riskit on kuitenkin sen verran suuret.[/QUOTE]

1% todennäköisempää on saada sairas lapsi. Ei siis paljonkaan...

eihän sille voi mitään jos rakastuu, niitä kahta se ei sillon ällötä.
mun serkut on mulle läheisiä enkä vois kuvitellakkaan mitään tuollaista, mutta ei oo mun asia myöskään tuomita sellaisia joka sattuu serkunkanssa seurustelemaan. En töksäyttelis ääneen mitää negatiivista.

Ennen vanhaan suomessa on ollut kovinkin yleistä ottaa serkusta puoliso. Varsinkin syrjäseuduilla talvis aikaan :) Itse ainakin olisin voinut aikoinani valita myös serkusta kerta henkilökemiat pelasi liiankin hyvin yhteen. Joskus kohtalo vaan päättää toisin.

[QUOTE="vieras";23732141]Taisit röppö nyt jäädä itse nuolemaan näppejäsi kun veri olikin vettä sakeampaa vai mistä moinen avaus? ;)[/QUOTE]

Kyllä mä olen ihan hyvässä suhteessa,että en oo näppejäni jäänyt nuolemaan..
Ihan mielenkiinnosta kysyin että onko monikin sitä mieltä että se on ok,että serkukset keskenään avioituu,tekee lapsia jne..

Ja enpä mä olis omaa mielipidettäni sanonut,ellei olis kysytty..mulla on tapana sanoa mitä aattelen..jokaisella kuitenkin on omaan mielipiteeseen oikeus..

Ja esim kuinka moni katsois että oma lapsi alkais seurustella vaikka siskon lapsen kanssa ja sitten vielä sitä tukisi??

Itse en vaan voisi hyväksyä jos mun lapset serkkujensa kanssa alkaisivat jotain..

Ennemmin tosiaan oksetti ja ajatus muista serkuista tuntuu toki edelleen vastenmielisenä mutta aviomiestäni kohtaan tunteet vain heräsivät, ensin sitä hävettiin mutta joku eläimellinen ennen näkemätön vetovoima ajoi meidät yhteen. yhdessä olemme olleetkin yli 20v. Tiedän jotta sukulaiset eivät sano mitä suhteestamme ajattelevat mutta se on kuulkaas yks hailee, oon valintani tehny, enkä oo katunut

Yhteistyössä