N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tähdenlento09:Eikös tuollaisia suhteita oo ollu jo iät ja ajat?
Mua ei oikeastaan edes kiinnosta mitä kukakin suhteiltaan haluaa, eiköhän aikuiset ihmiset tiedä mitä tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja no:miehet pelästyy ku kaveris ettii liian tosissaan
En mä nyt tiedä, onko ihmiset erityisen sitoutumiskammoisia. Musta on oikeastaan ihan vaan järkevää, ettei aleta kamalasti sitoutua ennenkuin toista tuntee riittävän hyvin. Ihastumisen alkuhuumassa kun ihmisillä on tapana näyttää itsestään vain ne hyvät puolet.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Vaikuttaa siltä, että ihmiset on sitoutumiskammoisia...
halutaan vaan pitää hauskaa ja pidetään montaa tyyppiä kierroksessa samaan aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tähdenlento09:Eikös tuollaisia suhteita oo ollu jo iät ja ajat?
Mua ei oikeastaan edes kiinnosta mitä kukakin suhteiltaan haluaa, eiköhän aikuiset ihmiset tiedä mitä tekee.
Ai että ensin ollaan kiinnostuneita, sitten se kiinnostus vaan lopahtaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Vaikuttaa siltä, että ihmiset on sitoutumiskammoisia...
halutaan vaan pitää hauskaa ja pidetään montaa tyyppiä kierroksessa samaan aikaan.
En mä nyt tiedä, onko ihmiset erityisen sitoutumiskammoisia. Musta on oikeastaan ihan vaan järkevää, ettei aleta kamalasti sitoutua ennenkuin toista tuntee riittävän hyvin. Ihastumisen alkuhuumassa kun ihmisillä on tapana näyttää itsestään vain ne hyvät puolet.
Kiinnostus voi lopahtaa monestakin syystä. Kun se alkuihastus menee ohi, toisesta huomaakin sellaisia ominaisuuksia, joista ei pidä eikä haluakaan pitää. Mä ainakin pystyn olemaan kiinnostunut jostain ihmisestä, vaikken kovin hyvin tunnekaan. Mutta kun oppii tuntemaan, toteaakin, että ou nou, ei tuota ihmistä kiitos mulle.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Ai että ensin ollaan kiinnostuneita, sitten se kiinnostus vaan lopahtaa?
Yhteydenpito katkaistaan, eikä vastata edes puheluihin..ihme touhulta vaikuttaa. Ja kaikki miehet ovat olleet ns. kunnollisia, hyvässä duunissa olevia..
eli käytetään hyväks, sitten kun alkaa tympimään niin hankkiudutaan eroon...