mitä mieltä olette (nimiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En vieläkään osaa pitää liian samanlaisista nimistä, kuten juuri ap:n mainitsemat. Tuntuu hankalalta kuvitella, että jos pitää huutaa jompi kumpi lapsista äkkiä sisään ja suusta tuleekin: ää...öh..mikä-hitsin-er! Heti tänne!!"

Ja nimellä on tarkoitus yksilöidä, ei "kaksiloida" :D
Oliverin veljen nimeksi sukunimeä tietämättä ehdottaisin esim.
Sebastian
Rafael
Gabriel
Roland

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
En vieläkään osaa pitää liian samanlaisista nimistä, kuten juuri ap:n mainitsemat. Tuntuu hankalalta kuvitella, että jos pitää huutaa jompi kumpi lapsista äkkiä sisään ja suusta tuleekin: ää...öh..mikä-hitsin-er! Heti tänne!!"

Sebastian
Rafael
Gabriel
Roland

Mikä Hitler :D (lukihäriö).

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:

Sebastian
Rafael
Gabriel
Roland

juu ei kiitos:) en halua missään nimessä tuollaisia,ei sovi suomalaisen sukunimen kanssa, esim joku jessica korhonen,yäk :X joku aika suomalainen nimi pitäisi löytää, en tarkoita mitää nico nimeä, mun mielestä on söpöä jos pojilla on samantapaset nimet kun on niin pieni ikäero..jotenkin vaan eri asia kuin esim että on 15v. ikäeroa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu ei kiitos:) en halua missään nimessä tuollaisia,ei sovi suomalaisen sukunimen kanssa, esim joku jessica korhonen,yäk :X joku aika suomalainen nimi pitäisi löytää, en tarkoita mitää nico nimeä, mun mielestä on söpöä jos pojilla on samantapaset nimet kun on niin pieni ikäero..jotenkin vaan eri asia kuin esim että on 15v. ikäeroa.

Söpöä? Anna ja Sanna, Kari ja Ari.

Mutta Oliver-nimestä tuli minulle tuollaisia muita nimiä mieleen.

Yritetäänpäs kotimaisemmilla:

Roni
Joni (olisin itse halunnut olla Joni)
Eskil
Matias

Yhteistyössä