mitä mieltä olette tämän päivän ruokailustani? laiharille olen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kroppas kerää nestettä jos syöt paljon puuroja ja syöt sipsejä. Lisäksi jos liikut, niin ne eivät pidä pitkään nälkää. Ja liikkua todella kannattaisi, kiinteyttää kroppaa. Satsaisit mielummin vaikka ruokaisiin salaatteihin joissa vaikka kanaa tai kalaa. Tuoreet ainekset ja järki käteen nyt hyvä ihminen. Syöt samaan tapaan ku joku vanhaemäntä pula-aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukko:
Kroppas kerää nestettä jos syöt paljon puuroja ja syöt sipsejä. Lisäksi jos liikut, niin ne eivät pidä pitkään nälkää. Ja liikkua todella kannattaisi, kiinteyttää kroppaa. Satsaisit mielummin vaikka ruokaisiin salaatteihin joissa vaikka kanaa tai kalaa. Tuoreet ainekset ja järki käteen nyt hyvä ihminen. Syöt samaan tapaan ku joku vanhaemäntä pula-aikana.

En silti ymmärrä tommosia puuro-päiviä. Oli ehkä huono nakki kirjottaa tänne siitä, koska täällä käy tuomarin nuijanpauke viimistä päivää. Jos itte yritän "ottaa takasin" joinakin päivinä, niin syön juur niitä ruokasia salaatteja. Eihän tommosena puuropäivänä jaksas heilua lumitöissä kun näkö pimenis. :/

aikaisempi ruokavalioni koostui pääasiassa sipsestä, suklaasta, limukasta ja kermajäätelöstä. pitseerian pitsoista ja grilliruuasta. nyt on menny 3viikkoa etten ole syöny sipsejä, suklaata, kermajäätelöä ja limukkaa. 2kertaa tässä kuussa olen syönyt pitsaa ja hampurilais aterian. joka todellakin on aivan liikaa vieläkin.

mutta vähitellen jätän kaikki turhat ruuat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aikaisempi ruokavalioni koostui pääasiassa sipsestä, suklaasta, limukasta ja kermajäätelöstä. pitseerian pitsoista ja grilliruuasta. nyt on menny 3viikkoa etten ole syöny sipsejä, suklaata, kermajäätelöä ja limukkaa. 2kertaa tässä kuussa olen syönyt pitsaa ja hampurilais aterian. joka todellakin on aivan liikaa vieläkin.

mutta vähitellen jätän kaikki turhat ruuat pois.

Siis et ole syönyt sipsejä 3 viikkoon, mutta kuitenkin olet....selevä :)

Yhteistyössä