Mitä mieltä olette tästä? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkku87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauvoja kuvatessa kameroiden punasilmäisyyden vähennystoiminto ei välttämättä auta, sillä vauvan silmä ei aina reagoi valonmuutokseen yhtä nopeasti kuin aikuisen silmä.

tässä pientä lohtua mutta tarkista asia ihmeessä! ja googleta.

edellinen viestini turha. eli menkää huomenna lääkäriin.

Jos salamakuvassa on toinen silmä punainen ja toinen valkoinen, kannattaa mennä heti lääkäriin, kts. diginews 8.11.2000.

Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:
Alkuperäinen kirjoittaja minulla:
Mun silmä JOKA kuvassa tän näköinen koska siihen ontehty lasiaisenpoistoleikkaus!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4863257.jpg

On aikaslailla samannäkönen ku noi silmäsyöpä kuvat...
mut ei mul syöpää oo vaan johtuu tosiaan tosta lasiaisleikkauksesta ja siitä et silmä on täytetty nesteellä. Mut tosi inhottava olla ihmisten valokuva-albumeissa ton näköinen :(

Mun silmä JOKA kuvassa tän näköinen koska siihen ontehty lasiaisenpoistoleikkaus!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4863257.jpg

mut ei mul syöpää oo vaan johtuu tosiaan tosta lasiaisleikkauksesta ja siitä et silmä on täytetty nesteellä. Mut tosi inhottava olla ihmisten valokuva-albumeissa ton näköinen :(

Juu ymmärsin kyllä :)
On varmasti, toivottavasti kuitenkin ihmiset ymmärtävät syyn, jos tietävät
:hug:

[/quote]

Pöh, jos ajattelee positiivisesti niin olet taatusti mieleen jäävä kasvo albumeissa ja lapsille voi juksata et silmä on taikasilmä ja se rekisteröi korvatunturille onko lapset kilttejä vai tuhmia "joulupukin silmäkamera".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pöh, jos ajattelee positiivisesti niin olet taatusti mieleen jäävä kasvo albumeissa ja lapsille voi juksata et silmä on taikasilmä ja se rekisteröi korvatunturille onko lapset kilttejä vai tuhmia "joulupukin silmäkamera".[/quote]

:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pöh, jos ajattelee positiivisesti niin olet taatusti mieleen jäävä kasvo albumeissa ja lapsille voi juksata et silmä on taikasilmä ja se rekisteröi korvatunturille onko lapset kilttejä vai tuhmia "joulupukin silmäkamera".

:)
[/quote]

menipä hassusti lainaus.
Piti siis laittaa hymynaama :)
Kivasti sanottu, kiitti piristyksestä :)

Piti vielä sanoa mirkku87:lle paljon jaksamista vaikean asian kanssa. Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin ettei ainakaan mitään silmäsyöpää olisi!
Sulla on iiiihana poika:)

Suosittelen lääkärillä käyntiä, Keskussairaalan silmäyksikössä. Ota tuo kuva mukaan ja mahdollisia muitakin kuvia joissa samanlainen heijaste.
Silmäyksikössä lapsen mustuaiset laajennetaan, tehdään näkötesti ja sitten tutkitaan silmänpohjat. Heillä on siihen laitteet ja lamput.
Meillä käydään samaisessa tutkimuksessa 4 kk välein, ei ole silmäsyöpää, mutta kuuluu riskiryhmään.

Meillä on TAYSsissa aika neurologille 17.9 tuosta hermoviasta. Ja jossain vaiheessa tulee kutsu MRI kuvaan.
Talvella käytiin kaupungin silmälääkärillä Koulukadulla, sitten TAYSsin silmäyksiköllä ja nyt viimeisimpänä hakemassa lähetteet MRI:hin ja neurolle Koulukadulta.
Joten luultavasti pitäisi ottaa yhetyttä tuonne koulukadulle...

Kiitos kaikille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
http://i29.tinypic.com/1zlfw9s.jpg Tuossa melkeinpä pahimmillaan.

eikö muiden mielestä tuo toinenkin silmä mene jotenkin liikaa "piiloon"?? Mun mielestäni se menee jotenkin hassusti, vaikka on se terve silmä. Mä en ainakaan saa silmää noin sivulle

Kyllä mulla menee noin sisään, tosin siinä vaiheessa tuntuu hieman ikävältä.

Yhteistyössä