V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:jos isä töissä ja äiti kotona ....en herättäisi miestä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei kyse olekaan vain tuosta eilisestä. Vaan kaikista mahdollisista öistä joita on paljon... aina se olen minä joka valvoo lapsen kanssa ja mies vain raivoaa kun ei saa nukkua... Vaikka mä olisin loppu niin että nukahdan istualleni enkä jaksa seuraavaa päivää töissä niin mies vaatii yöunensa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Meillä nousee yöllä se, kumpi sattuu herämään tai jos lapsi huutaa jompaa kumpaa, niin huudeltava menee. Käytännössä useammin mies kuin minä. En ymmärrä miksi pitäisi herätellä toista, vaan sen takia kun lapsi haluaa toisen, eikä tinen kelpaa. Silloin lapselle sanotaan, että minä olen tässä nyt, ja annetaan toisen nukkua ja ennen kaikkea käy itsekin nukkumaan. Pelkkä kuume ei ole mikään perustelu antaa lapselle keskellä yötä lääkettä, vaan uni toimii paljon paremmin siihenkin. Muutenkin jo lähtöajatuksena pitäisi olla saada lapsi mahdollisimman nopeasti takaisin nukkumaan, eikä haahuilla ympäriinsä herättämässä muitakin. Miehesi puolella kyllä nyt tässä asiassa olen.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Meillä nousee yöllä se, kumpi sattuu herämään tai jos lapsi huutaa jompaa kumpaa, niin huudeltava menee. Käytännössä useammin mies kuin minä. En ymmärrä miksi pitäisi herätellä toista, vaan sen takia kun lapsi haluaa toisen, eikä tinen kelpaa. Silloin lapselle sanotaan, että minä olen tässä nyt, ja annetaan toisen nukkua ja ennen kaikkea käy itsekin nukkumaan. Pelkkä kuume ei ole mikään perustelu antaa lapselle keskellä yötä lääkettä, vaan uni toimii paljon paremmin siihenkin. Muutenkin jo lähtöajatuksena pitäisi olla saada lapsi mahdollisimman nopeasti takaisin nukkumaan, eikä haahuilla ympäriinsä herättämässä muitakin. Miehesi puolella kyllä nyt tässä asiassa olen.
EN OSAA SANOA MUUTA KUIN HUH HUH.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei, vaan että sovitte keskenänne yöheräämisistä päiväaikaan, etkä herättele öisin kun olet itse jo valmiiksi ylhäällä.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ei ole reilua jos molemmat käytte töissä ja sun pitäisi vain reagoida lapsen yöheräämisiin tms. Sekä sun miehen käytös tuon keskustelun perusteella on melko ilkeää, kiroiluakin noin paljonEn tykkäisi kyllä tuollaisesta miehestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei, vaan että sovitte keskenänne yöheräämisistä päiväaikaan, etkä herättele öisin kun olet itse jo valmiiksi ylhäällä.
Minä olin unessa ja heräsin just kun olin nukahtanut. Itsekin siis parhaimmassa unessa, mies oli jo nukkunut 3,5h! Jos päätetään päivällä, että mä saan nukkua yöllä ja mies herää mikäli lapsi herää niin siinä käy joka tapauksessa niin, että mä herään yöllä ja joudun herättämään miehen ja hän kiroilee kun joutuu heräämään. Eli teidän mielestä se olen sit mä joka herää kun on jo kuitenkin hereillä. Lopputulos on se, että mies nukkuu joka yö ja mä valvon kun herään ekana --> olen töissä väsy!
Alkuperäinen kirjoittaja Peesi:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Meillä nousee yöllä se, kumpi sattuu herämään tai jos lapsi huutaa jompaa kumpaa, niin huudeltava menee. Käytännössä useammin mies kuin minä. En ymmärrä miksi pitäisi herätellä toista, vaan sen takia kun lapsi haluaa toisen, eikä tinen kelpaa. Silloin lapselle sanotaan, että minä olen tässä nyt, ja annetaan toisen nukkua ja ennen kaikkea käy itsekin nukkumaan. Pelkkä kuume ei ole mikään perustelu antaa lapselle keskellä yötä lääkettä, vaan uni toimii paljon paremmin siihenkin. Muutenkin jo lähtöajatuksena pitäisi olla saada lapsi mahdollisimman nopeasti takaisin nukkumaan, eikä haahuilla ympäriinsä herättämässä muitakin. Miehesi puolella kyllä nyt tässä asiassa olen.
EN OSAA SANOA MUUTA KUIN HUH HUH.
Mitäs huokailet? Olen ihan samaa mieltä bb:n kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja normia oli:Kyllä mäkin olen ärtynyt jos mut kesken unien revitään ylös.Mä olisin sanonu lapselle että isi nukkuu ja äiti on tässä nyt ja annetaan isin nukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sun työs kovin rasittavaa ole kun ehdit täällä palstailla:Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Että sen puoleen jos tuhlaat työnantajas aikaa kaksplussalla palstailuun etkä työntekoonb niin voit kyllä nousta yöllä hoitamaan sairasta lastasikin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kumpikaan ei jäänyt aamulla lapsen kanssa kotiin vaan mummo tuli aamulla lapsen hoitajaksi. Siksi kumpikin tarvitsi unensa. Itse sain yön aikana unta ehkä 4h ja mies nukkui varmaan 6-7h. Kyllä nyt vähän väsyttää töissä... huoh. Minä se joka kerta herään lapsen huutoon, mies ei herää vaikka pommi räjähtäis vieressä... onko se sit niin, että mä kun herään kuitenkin niin mun täytyy JOKA KERTA olla se joka valvoo puoli yötä / koko yön sairaan lapsen kanssa vaikka viikon ajan? Kyllä alkaa työt kärsimään... :/
Ei meilläkään lapsi määrää kumpi tulee häntä hoitamaan, ajattelin nyt vain sitäkin, että kun itse valvoin alkuyön ja olen lähes joka kerta aikaisemmin (lapsi sairastelee usein) valvonut ja mies on saanut nukkua yönsä rauhassa. Viime yönä olisin halunnut itse nukkua, varsinkin kun lapsi halusi isänsä luokseen. Mutta ei...![]()