Mitä mieltä olette tästä mun ja miehen viime öisestä keskustelusta...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
omaa napaa se kyllä tuntuu tuijottavan enemmän kuin lapsen napaa.

...sanoo äiti, joka ei ota sairaan lapsen hoitovapaata, koska ei välttämättä saisi palkkaa siltä ajalta...

Miksi mun täytyisi ottaa palkatonta hoitovapaata, kun lapsi kuitenkin on hyvässä hoidossa mummonsa kanssa? :o En ihan ymmärrä... ei meidän talous kestä palkattomia kuukausia... tää kun on jatkunut jo kuukausia.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ööö...koska se on sun lapses ni voisit kantaa vastuun siit hoitamisesta,ei varmaan sit kande tehä lapsia jos talous on noin tiukilla

:laugh: Muuta en osaa sanoa. Mä lähden nyt nukkumaan, koska tiedossa on kuitenkin herätys ensi yönä eikä mies siitä välitä... jatkakaa te keskustelua ja haukkukaa mua miten paljon tahansa, en jaksa enää välittää.

Sulla taitaa ap olla nyt valvottujen öiden takia pinna kireällä, vastauksista päätellen. Minä ihmettelen, kuinka moni vastaaja ehdotti, että sinä olisit vain hoitanut lapsen, koska olit jo hereillä. Keskustele miehesi kanssa jo päiväaikaan uusista järjestelyistä yöherätysten suhteen, et voi jatkaa valvomista öin ja päivin toistuvasti! Miettikää eri ratkaisuja, joku jo ehdottikin sulle päiväuniaikaa. Se vähintään, ja mies huolehtii mielellään koko illan lapsesta. Sinä sitten heräilet yöllä. Jatkuva unenpuute ja yövalvominen on terveysriski, joten ottakaa asia tosissaan.

:o no ei kuulosta kivalta. Jos mun mies kävis lapsen luona ja huomaisi että kuumeessa ja etenkin että melkein 40 astetta kuumetta, se toisi lapsen meidän viereen ja minä hakisin lääkkeen.
Hoidettaisiin yhdessä hetki kaikki kuntoon(mies hakis jäävettä pulloon pöydälle, pyyhkeitä jos tulee flunssalimaoksu jne) ja mä hyssyttelisin sylissä lasta.
Sitten mies panis pään tyynyyn ja alkais yrittään nukkuun kun mä jatkaisin valvomista ja hoitamista koska olen kotona lasten kanssa.
Toi on todella vastuutonta jättää lääkitsemättä kun lapsi raukka NOIN kipeä :o :o :o |O |O |O

Meillä tehtäis niin, että toinen (minä, oma valinta) nukkuu lapsen kanssa yön miten nukkuu, ja toinen hoitaa sitten töiden jälkeen lasta illan, että yön hoitanut saa nukkua. Mikä ongelma?

ja minusta lapsi on ikävästi joutunut tässä vähän vanhempien kiistakapulaksi : vanhemmat vitkastelee lääkitsemistä,kun toinen ei jaksa antaa sitä ja toinen taas ei mene sitä heti antamaan kun "ei muka kelpaa antajaksi" ( ja kuitenkin lopulta sen antaa ilman ongelmia ).

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ja minusta lapsi on ikävästi joutunut tässä vähän vanhempien kiistakapulaksi : vanhemmat vitkastelee lääkitsemistä,kun toinen ei jaksa antaa sitä ja toinen taas ei mene sitä heti antamaan kun "ei muka kelpaa antajaksi" ( ja kuitenkin lopulta sen antaa ilman ongelmia ).

Niinpä. Ja onhan se liikuttavaa, että vartin tarkkuudella kirjataan ylös paljonko toinen on saanut nukkua :D Ehkä parisuhdepalaverin paikka?

Yhteistyössä