Mitä mieltä olette tästä tekstistä "Kiihottava imetys"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on vähän kummallinen juttu! Kyl mulle on ihan eri asia imeekö mun rintaa mun mies vai lapsi. Rinta käsitetään joo seksuaaliseksi ja silleen, mut voihan samalla suullakin antaa lapselle pusun ja miehelle kiihkeän suudelman. En oo kyl kokenut mitään seksuaalista tai kiihottavaa imetyksessä, mielihyvää toki mutta ei-hämärällä tavalla. :D

T. Taaperoimettäjä jo kolmatta kertaa

Meillä on aina imetyksen ajan ollut ns.kuivakausi seksissä, mulle noi hormoonit tekee sellaisen jekun imetys aikana ettei vois seksi vähempää kiinnostaa, en myöskään ole antanut miehen koskea tisseihin imetys aikana, ne on mulle silloin ruokintavälineet, ei mitään muuta!:D
En mä ainakaan mitään mielihyvää kokenut imetys aikana, ehkä pikemminkin helpotuksen tunnetta kun vauva pitkien yöunien jälkeen heräs syömään!:)

Mun mielestä imetys tuntuu fyysisesti enimmäkseen vastenmieliseltä. Maidonnousu rintoihin "kirvelee", vauvan imeminen sattuu välillä huonosta imuotteesta johtuen (pitää suutaa liian supussa, koska maitoa suihkuaa liian kovaa...) ja se raivostuttavin: vauva "repii" suullaan nänniä!

No en mä nyt oikein tajua mikä asiassa niin kohahduttaa.. Mieheni tietysti kiihottuu helposti tissieni näkemisestä, joten luonnollista että häntä ehkä hämmentää nähdä ne kun imetän, mutta hän vaan kääntää katseensa pois, ei sen kummempaa.

Imettämisestä kyllä tulee ns. hyvä olo, väsynyt, raukea, levollinen, onnellinen. Johtuu imetyshormoneista. Mutta se hyvänolon tunne ei liity mitenkään seksiaalisuuteen tai esim. orgasmiin. Ei ei.

Minulle kyllä tuli imettäessä hyvä olo, tosin ei mitenkään seksuaalisesti. Vaan juuri sellainen väsynyt ja rentoutunut, ja helpottunut, jos rinnat olivat ehtineet hyvin täysiksi.

Mutta yhden asian huomasin. Minä imetin paljon öisin, siis usein niin että vauva oli rinnassa kiinni ja itse nukuin. Hereillä ollessa imetyksessä ei ollut kertakaikkiaan mitään seksuaalista, mutta nukkuessa, kun joku imi rintaa mutta itse en enää sitä tiedostanut, sain tosi usein orgasmeja unissani... Olen siis aina saanut helposti nukkuessani, mutta imettäessä vielä huomattavasti useammin. Että kyllä ne hormonit vaikuttivat siihen orgasmiherkkyyteenkin, vaikkei itse imettämisessä mitään seksuaalista ollutkaan.

Yhteistyössä