Mitä mieltä olette Tiuran raskaasta prosessista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Papukaija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Papukaija"

Vieras
Marja Tiura | YLE Tampere | Toista | Yle Areena | yle.fi

Mä olen kaiken kaikkiaan tyytyväinen että tää raskas prosessi on ohi, haluan kiittää läheisiäni jotka on kulkeneet mun mukana tän raskaan prosessin aikana ja haluan kiittää mun lähimmäisiäni jotka on kulkeneet mun mukana tässä raskaassa prosessissa ja olen kaiken kaikkiaan tyytyväinen että tää raskas prosessi on ohi ja kiitän mun läheisiäni jotka on kulkeneet mun mukana tän raskaan prosessin aikana ja haluan kiittää mun läheisiäni jotka on kulkeneet mun mukana tän raskaan prosessin aikana, tää on ollut raskas koulu mutta en halua kiittää opettajiani vaan haluan kiittää mun läheisiäni, tää on ollut raskas prosessi kaiken kaikkiaan.

Mua nauratti tämä IS:n juttu aiheesta :)

"Yle Areenan sisällöstä vastaava tuottaja Paavo Rytsä sanoo IS:lle, että Tiuran haastattelulla on ajateltu olevan käyttöä, miksi sen esitysaikaa ei ole rajoitettu. Lisäksi haastatteluun ei liity tekijänoikeudellisia rajoituksia, jotka rajoittaisivat esitysaikaa.

Rytsän mukaan Yleä ei voi syyttää Tiuran mustamaalaamisesta.

- Hän on julkisuuden henkiö, joka on vastuussa omista lausunnoistaan.

Tiura kertoi eilen IS:lle, ettei ole nähnyt haastattelua.

- Ylellä on oikeus. Toimittaja kysyi ja mä vastasin, hän toisti kahdesti."

Kaiken kaikkiaan tää raskas prosessi on nyt ohi :laugh: Kiitän vielä läheisiä jotka kulkivat kanssani tämän raskaan prsosessin joka meni ohi ja voin nyt keskittyä kansanedustajan tehtäviin.

Siis onks kaikille poliitikoille syötetty jotain pillereitä :O Mari Kiviniemi, Jutta Urpilainen, nyt Tiura... Soini on houraillu jo kauan. Mutta siis niitä samoja lauseita toistetaanjatoistetaanjatoistetaan. Kiviniemellä oli avoimuus, Urpilaisella en ees muista (tosin yks sen aiemmistahan oli se vaalitilaisuudessa "Ja ihan ensimmäiseksi haluan kiittää.." )

Siis onks kaikille poliitikoille syötetty jotain pillereitä :O Mari Kiviniemi, Jutta Urpilainen, nyt Tiura... Soini on houraillu jo kauan. Mutta siis niitä samoja lauseita toistetaanjatoistetaanjatoistetaan. Kiviniemellä oli avoimuus, Urpilaisella en ees muista (tosin yks sen aiemmistahan oli se vaalitilaisuudessa "Ja ihan ensimmäiseksi haluan kiittää.." )

No joo, on kyllä Soinillakin joka haastattelussa samat jutut: tuppurainen tappuraisen takaajana, onko maa nielaissut, onko kättelykiellossa, meloni & omena + lippis jne.

No joo, on kyllä Soinillakin joka haastattelussa samat jutut: tuppurainen tappuraisen takaajana, onko maa nielaissut, onko kättelykiellossa, meloni & omena + lippis jne.

Ei voi kyllä verrata. Soini sanoi sen meloni & omena-läppänsä KERRAN, kun taas muut toistelee sitä ihan apinana. Jos se olis hokenut meloni & omena yhtä monta kertaa kuin Tiura raskasta prosessiaan niin hoidossahan se jo olisi.

[QUOTE="Helekutti";23426198]Ei voi kyllä verrata. Soini sanoi sen meloni & omena-läppänsä KERRAN, kun taas muut toistelee sitä ihan apinana. Jos se olis hokenut meloni & omena yhtä monta kertaa kuin Tiura raskasta prosessiaan niin hoidossahan se jo olisi.[/QUOTE]

On tuota omenameloni -hässäkkää toistellut (ks. esim. lauantaiserua, jossa Soini yle arenalta). Tokikin viime vaalitentissä, muut vihdoin ampuivat sen alas, joten eiköhän jää pois listalta.

Ei niille mitään pillereitä ole syötetty. Ne eivät vaan halua ihan kaikkiin kysymyksiin vastata, ja monikaan ei sitten tuon paremmin osaa kierrellä.

Eihän tuosta nyt muuta voi päätellä. Eiköhän Tiura ole tuossa juuri niin skarppi kuin yleensäkin.

Tiuralta vaikea saada vastausta
Keskiviikko 23.3.2011 klo 11.24
Iltalehden tavoittama Marja Tiura ei halunnut kommentoida Ylen haastatteluvideota, jossa hän vastasi kaikkiin kysymyksiin lähes samalla tavalla. Kun Tiuralta kysyttiin, miten Ylen haastattelu meni hänen mielestään, hän käänsi keskustelun vaaleihin.

- Olen nyt vaalityössä ja tässä on ihmisiä ympärillä, joten en voi nyt puhua asiasta. Todella mielenkiintoiset vaalit tulossa täällä Pirkanmaalla, Tiura sanoo.

Tiuran haastattelusta on tullut muutaman päivän aikana nettihitti. Keskiviikkoaamuna sen oli käynyt katsomassa Yle Areenasta lähes 140 000 ihmistä.

Tiura toistaa haastattelussa kuusi kertaa vastauksen, että syyteharkinta oli raskas prosessi. Lisäksi hän kiittää läheisiään neljä kertaa.

Yhteistyössä