Mitä mieltä olette tv-luvan uudistumisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Onko täällä puitu tuota jo? pikaisella haulla en löytänyt ainakaan.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/04/864934

Jaa a, eihän se kyllä reilua ole jos asut jossakin korvessa ja sinulla ei ole yhtikäs mitään välinettä kuunnella yhtikäs mitään. Mutta kuinkahan paljon sellaisia talouksia nykyään löytyykään enää?

Kannatan, mutta parempi olisi verorahoista budjetin kautta. Tai sitten yhdistelmä pakolliset verovaroin ja muuten maksukortti. Kaikki ovat kuitenkin parempia kuin nykyinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu83:
Meil ei kuunnella ylen kanavii radiost eikä oo telkkuu niin mun mielest toi ei oo hyvä juttu.

Jos mä saisin päättää, niin laittaisin ylen kanavat maksukortille ja en kyllä ostais sitä! :D Mutta koska näin ei tule käymään ja maksan tv-maksun niin tuo mediavero kuulostaa hyvältä!

Mä en tasan usko että ketään sellaista ihmistä olisi joka ei muka katsoisi televisiota, kuuntelisi radiota tai lukisi uutisia. Sellaista korpea ei olekaan etteikö radio kuuluisi ja lehdet kyllä yltää joka mökkiin. Musta toi on tosi hyvä ehdotus ja saatasta tv- lupaakin tiputettua reilusti.

ahdistaa jo valmiiksi miten opiskelija perheenä tuota mediamaksua pystyy sitten maksamaan. opiskelijabudjetissa tuo on kuitenkin jo tosi iso raha. rupeisko kela sitten maksaa 175e opiskelijamedialisää?

mun mielestä reilumpaa voisi olla se, että kaikki kanavat tulee maksukorteille.
Meille valittaisiin 1,2 ja mtv3. Miehen kanssa yhteinen päätös.

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
ahdistaa jo valmiiksi miten opiskelija perheenä tuota mediamaksua pystyy sitten maksamaan. opiskelijabudjetissa tuo on kuitenkin jo tosi iso raha. rupeisko kela sitten maksaa 175e opiskelijamedialisää?

Eli ette maksa tv-maksua nyt? Eiköhän tuonkin saisi johonkin pieniin osiin pilkottua niin kuin tv-luvankin..

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu83:
Meil ei kuunnella ylen kanavii radiost eikä oo telkkuu niin mun mielest toi ei oo hyvä juttu.

Jos mä saisin päättää, niin laittaisin ylen kanavat maksukortille ja en kyllä ostais sitä! :D Mutta koska näin ei tule käymään ja maksan tv-maksun niin tuo mediavero kuulostaa hyvältä!

peesi

50 senttiä per päivä? 3 euroa per viikko? Mitä sillä saa tai jää saamatta jos noin laskee?

No varmaan paremmin pystyy maksamaan kuin 220 eur tv-maksun?

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:

Eli ette maksa tv-maksua nyt? Eiköhän tuonkin saisi johonkin pieniin osiin pilkottua niin kuin tv-luvankin..

maksetaan, mutta nyt mies onkin vielä töissä, syksyllä sitten hänkin siirtyy opiskelemaan. ja tohon pieniin osiin pilkkomisesta, ei siitä kuitenkaan niin pientä summaa saa, etteikö se oikeesti verottas ruokarahoista. 12:ssa osassakin ois päälle 14e :/

Yhteistyössä