Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt

Vieras
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa vuoden. Olemme kihloissa ja suunnittelemme yhteiseen asuntoon muuttamista ja muutenkin yhteistä tulevaisuutta joka näyttää valoisalta. Ongelmani ei ole miehessä mikään, hän on ihana, vaan se, että minusta on tuntunut jo pidemmän aikaa, että kaikki ovat iskeneet silmänsä häneen. Moni teistä ajattelee että olen mustasukkainen, mutta olen niin kyllästynyt eukkoihin jotka kirjottavat hänen profiileihinsa kaikkea mahdollista sydämien kanssa...
Aluksi tuli sellaisia viestejä kuin: "Oot sit ton kanssa yhdessä..." "Erootte kumminkin heti." "Tuu tänne mua kattomaan, voidaan tehä kaikkee kivaa... ja saat halin tai jotain muuta." "Tuu mun kans kaksin baariin <3." "Oot söpö, mitäs kultani. <3" "Miks et osta mulle ikinä mitään lahjoja niin kun tyttöystävälles." "Millon meet sitä ämmääs kattoo?" "Koska tuut tänne?" "Voisin tulla sinne sun luo, jos sun muijas ei oo siellä..." "Pikku kulta. <3" "Voih, täytät kohta jo vuosia, ihana <3." "Whaat ootte kihloissa, mitä vittua?!" "Onnee sit vaan teillekin kihlauksen johdosta........" "Maailman rumimmat."
Että tällaista mukavaa. : D Kai ne sitten joskus jättää mun miehen rauhaan, mutta ei vaan millään tunnu menevän jakeluun, että me ollaan ja myös TULLAAN OLEMAAN yhdessä. -.-'' Vai onko mun mies niin ihana, ettei parempaa voi löytyä ja se on pakko saada?

Ajattelin saavani täältä apua, mutta ei... 20 vuotta tulee kohta täyteen, ja jos aikuisia ei kiinnosta mikään nettielämä, niin mitä te sitten täällä teette?

Alkuperäinen kirjoittaja 35635:
Ajattelin saavani täältä apua, mutta ei... 20 vuotta tulee kohta täyteen, ja jos aikuisia ei kiinnosta mikään nettielämä, niin mitä te sitten täällä teette?

No olette niin epäkypsiä, että ei teidän suhteenne kuitenkaan kestä.

Alkuperäinen kirjoittaja tirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja 35635:

No olette niin epäkypsiä, että ei teidän suhteenne kuitenkaan kestä.

Itse olette epäkypsiä, kun arvioitte ihmisiä näköjään tällaisen perusteella. Kiitos ja toivottavasti eroatte itse jokaisen ihmisen kanssa joka eteen tulee..

Kuule ap, nosta sinä ittes tuollasen yläpuolelle, ja tyttöjen himoita sun kultaas ihan vapaasti , kyllä ne lopettaa kun huomaa että ei se sun kaveris mihinkään lähde .Eihän se minnekkään menossa ole?

Yhteistyössä