Mitä mieltä ootte (entisestä kaverista asiaa)?

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Mitä ajattelisitte semmoisesta jos teen entinen kaveri lähettäis teen miehelle tekstarin. Kyseessä asia, jonka hän tasan varmasti tietää olevan sun päätettävissä olevan ja kyselee sitä tekstarilla sun mieheltä. Ja vastauksenkin tietää olevan kielteinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
laittaisin sille viestiä että ei ja turha kysellä enää

Musta olin maailman nolointa puuttua asiaan omalla viestillä ja antaa mustasukkaisen kyylääjävaimon kuva itsestään. Noloa se olisi miehellekin kun vaimo alkaa mestaroimaan sivusta. Miehen kanssa toki haluisin keskustella vastauksen luonteesta hieman.

No mun mies ei vastannut sille mitään.
Ihmetytää vaan , et mikä mahtoi olla tarkoitus kysyä mun mieheltä asiaa, kun tietää, että minä päätän kyseiseen asiaan liittyvät jutut. Jos yrittäis luikerrella takaisin kaveriksi, ni luulis, et olis laittanu sitä viestiä mulle.
Mahtaako vaan vieläkin kaksinaamaisuus tulla esiin ja ajatteli, et siitä tulee joku riita meille.

Jos teillä on miehesi kanssa sama sukunimi ja ex-kaverillasi molempien numerot puhelimen muistissa, niin olisiko voinut ottaa vahingossa miehesi numeron sun numeron sijaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Ihmetytää vaan , et mikä mahtoi olla tarkoitus kysyä mun mieheltä asiaa, kun tietää, että minä päätän kyseiseen asiaan liittyvät jutut. Jos yrittäis luikerrella takaisin kaveriksi, ni luulis, et olis laittanu sitä viestiä mulle.
Mahtaako vaan vieläkin kaksinaamaisuus tulla esiin ja ajatteli, et siitä tulee joku riita meille.

No jos asia noin on,niin tuohan on selvä.
Yrittää saada sun ja miehen välille riitaa.
No onneksi on ex kaveris.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Jos teillä on miehesi kanssa sama sukunimi ja ex-kaverillasi molempien numerot puhelimen muistissa, niin olisiko voinut ottaa vahingossa miehesi numeron sun numeron sijaan?

Ei ole voinut. Ihan tarkoituksella oli mun miehelle se viesti.

Mulla on ollut ihan hyvä olla kun se ihminen on ollut pois kuvioista ja ilmeisesti myös hänellä. Mitä nyt sit alkaa tänne tekstailemaan ja vielä niin ilmiselvästä asiasta, jonka vastauksen tietää valmiiksi.

nii mikä on se probleema? jos kerran mieheskin on hänelle vastaamatta?
anna koko tyypin olla edelleen entinen kaveri, unohda koko homma.
kaikista paras tehdä niin ettei reagoi yhtään mitenkään, varsinkin jos hän yrittää saada riitaa aikaiseksi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
nii mikä on se probleema? jos kerran mieheskin on hänelle vastaamatta?
anna koko tyypin olla edelleen entinen kaveri, unohda koko homma.
kaikista paras tehdä niin ettei reagoi yhtään mitenkään, varsinkin jos hän yrittää saada riitaa aikaiseksi tms.

No mä tässä vaan ihmettelen hänen motiiveitaan.

Minulla on eräs kaveri jonka kanssa pidän silloin tällöin eli aika harvakseltaan yhteyttä,
ei mitenkään vakituiseen eikä mutta kuitenkin niin että käydään toisillamme ehkä kerta vuodessa,
tosin kaveri halusi meillä käydä useamminkin.

Kaveri ei halua meille tulla kylään jos mieheni ei ole kotonasiis väittää että tämä ei ole totta mutta nähty on:(
Nyt hän on pyytänyt miestäni 4kertaa facbookissa kaverikseen
(minä ja tämä nainen ollaan siellä kavereita )
Mieheni ei ole hyväksynyt hänen kaveripyyntöjä ja aina tämä vaan jaksaa pommittaa,jopa laittoi viestiäkin miehelleni miksi ei huoli häntä ystäväksen..

Minä kun kysyn kaveriltani miksi hän haluaa mieheni kaveriksi kun ei hän halua puuttua minun kavereihini ja muutenkin, kaveri taas vaihtaa puheenaiheen.
Jatkuvasti hän kuitenkin minulta kyselee mitä miehelleni kuuluu ym.

Eli sanomattakin varmasti on selvää miksi en juuri yhteyttä tuohon juuri pidä,
jopa mieheni on kokenut tämän minun kaverin läsnäolon ahdistavaksi:(

Kaiken huippu oli kun hän viimeksi kysyi minulta mieheni puh.numeroa kun oli tiedustelussa kertoneet sen olevan salainen,oli kuulemma asiaa mutta ei taas voinut minulle kertoa??
Varmaan sanomattakin nyt selvää että tämän jälkeen en ole häneen yhteyttä pitänyt:(

Mustisko: No on sullakin tuttuja. :headwall:
Toi mun entinen kaveri ei tosiaan kyllä silloin tekstaillut mun miehelleni, kun me vielä oltiin sen kanssa tekemisissä.
Tosin ne lukee keskenään kaikki toistensa viestit ja sähköpostit sun muut (mutta tietää, et meillä ei lueta).
Itse olen joskus soittanut hänen miehelleen, ja heti hän kysyi, et mitä asiaa mulla oli sen miehelle. Toinen puhelu liittyi tämän naisen polttareihin ja toinen tämän miehen isomummoon. Joten en olisi voinut tälle naiselle edes ko. asioista soittaa.

[quote="Finttu"
Itse olen joskus soittanut hänen miehelleen, ja heti hän kysyi, et mitä asiaa mulla oli sen miehelle. Toinen puhelu liittyi tämän naisen polttareihin ja toinen tämän miehen isomummoon. Joten en olisi voinut tälle naiselle edes ko. asioista soittaa.[/quote]

Siinäpä itsellesi vastaus. Hän ottaa nyt yhteyttä mieheesi, koska itse olet tehnyt saman hänen miehelleen. Kävikö itselläsi mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
[quote="Finttu"
Itse olen joskus soittanut hänen miehelleen, ja heti hän kysyi, et mitä asiaa mulla oli sen miehelle. Toinen puhelu liittyi tämän naisen polttareihin ja toinen tämän miehen isomummoon. Joten en olisi voinut tälle naiselle edes ko. asioista soittaa.

Siinäpä itsellesi vastaus. Hän ottaa nyt yhteyttä mieheesi, koska itse olet tehnyt saman hänen miehelleen. Kävikö itselläsi mielessä.

[/quote]
No ei todellakaan käynyt mielessäni.
Juu silloin joskus neljä vuotta sitten olen soittanut jo mainitsemistani asioista hänen miehelleen.
Hän tietää ihan tasan tarkkaan, että se asia, mitä hän nyt tiedusteli mieheltäni, ei ole mitenkään mieheni päätettävissä.

Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
[quote="Finttu"

Juu silloin joskus neljä vuotta sitten olen soittanut jo mainitsemistani asioista hänen miehelleen.
Hän tietää ihan tasan tarkkaan, että se asia, mitä hän nyt tiedusteli mieheltäni, ei ole mitenkään mieheni päätettävissä.[/quote]

siltä ihan pokerina, että mikä se sun oikea asiasi olikaan..tai sitten vaan ilmoitat hänelle oman kantasi asiaan. aika outo tapaus ja onneksi ex kamu..

Mulla erosi eräs tuttu poikaystävästään ja alkoi sitten soitella ja viestitellä omalleni. Soitteli kun tiesi etten ole kotona ja pyysi ulos, mieheni ihmeissään että mitä nyt. No ei tietenkään mihinkään lähtenyt ja kertoi minulle näistä. Annoin ne kerrat olla, mutta seuraavasta olisin jo sanonut. En usko että mitään pahaa halusi, ero vain otti tosi koville joten alkoi sitten armoton flirtti kaikkien kavereiden ja tuttujen kanssa myös varattujen. Tuntui tajuavan aika nopeasti itsekin tilanteen tai sitten joku oli jo kerkinyt sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:

No jos asia noin on,niin tuohan on selvä.
Yrittää saada sun ja miehen välille riitaa.
No onneksi on ex kaveris.

No eipä toisten motiiveja kukaan muu voi tietää. Ehkä se ex-kaveri pitää ap:ta niin ärsyttävänä, että välttelee hänen kanssaan yhteydessäoloa viimeiseen saakka. Jospa miehen kanssa asiointi on se pienempi paha.

Hän tietää ihan tasan tarkkaan, että se asia, mitä hän nyt tiedusteli mieheltäni, ei ole mitenkään mieheni päätettävissä.

Hyvin muistat mitä ja milloin olet hänen miehelleen soittanut, ehkä hänkin muistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
[No eipä toisten motiiveja kukaan muu voi tietää. Ehkä se ex-kaveri pitää ap:ta niin ärsyttävänä, että välttelee hänen kanssaan yhteydessäoloa viimeiseen saakka. Jospa miehen kanssa asiointi on se pienempi paha.

Epäilemättä olenkin ärsyttävä, mutta kun se asia koskis enemmän mua, mistä se mun miehelle tekstasi. Tää asia ei ole ollenkaan sellainen, mitä ei olis voinu jättää tekstaamattakin. Ja mun mies ei voi sietää koko naikkosta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Hyvin muistat mitä ja milloin olet hänen miehelleen soittanut, ehkä hänkin muistaa...

Niinpä muistan. Polttareista soitin ennen heidän häitä ja puolisen vuotta sen jälkeen tuli eräässä perunkirjoituksessa hänen sukulaisensa nimi esiin.

Yhteistyössä