M
mp
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en usko, että tuon niminen on oikiasti kastettu.
ihan oikeasti on kastettu ja sattuu oleen mun serkun muksu!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en usko, että tuon niminen on oikiasti kastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja mp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en usko, että tuon niminen on oikiasti kastettu.
määki luin tuon nimen lehestä, ja luultavasti tiijän ko. perheen. alkaako muijen lasten nimen B, I ja A kirjaimilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Äh:Niin siis Taikatuuli ja Sadehelmi, mistä mä sen Kastehelmen väänsin. Ihanat nimet teillä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tulee tosiaan avatar mieleen, mutta muuten ihan nätti
Onhan se parempi kuin Joonatar :snotty:
Onko Joonatar nimi
Joku Raimoliina olis kans ihan nätti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suudelmitar:Ville Leinosen biisi, aivan ihana. Tuota nimeä mietin tulevalla vauvalle toiseksi nimeksi, eipä ole Vrk:n sivuilla yhtään sen nimistä, tai ei ainakaan joku kk sitten ollut. Menisiköhän läpi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en usko, että tuon niminen on oikiasti kastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tulee tosiaan avatar mieleen, mutta muuten ihan nätti
Onhan se parempi kuin Joonatar :snotty:
Onko Joonatar nimi
Joku Raimoliina olis kans ihan nätti![]()