Mitä mieltä ootte tämmösestä nimestä? (oli kastetuissa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen itse kuulin että Espoon srk:n lehdessä oli ollut kastettuna Voima jotain jotain Kenttä :D Aivan loistava. Onkohan mahdollinen sisarus sitten Miina? Tykkään kyllä kun on huumoria piilotettu nimiin, sekä erikoisista nimistä muutenkin, jos niillä etenkin on joku merkitys. Esim. tuon äidin kertomat tyttöjen nimet on aivan ihanat! Kastehelmi ja mikä se toinen oli, ei imetysdementikko enää muista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Tulee tosiaan avatar mieleen, mutta muuten ihan nätti :)
Onhan se parempi kuin Joonatar :snotty:

Onko Joonatar nimi:D
Joku Raimoliina olis kans ihan nätti;)

Oi ku ihana :heart: Kaleviina on kans kiva, silleen niinku jos perinteisemmästä tykkää :heart:

 
Ville Leinosen biisi, aivan ihana. Tuota nimeä mietin tulevalla vauvalle toiseksi nimeksi, eipä ole Vrk:n sivuilla yhtään sen nimistä, tai ei ainakaan joku kk sitten ollut. Menisiköhän läpi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suudelmitar:
Ville Leinosen biisi, aivan ihana. Tuota nimeä mietin tulevalla vauvalle toiseksi nimeksi, eipä ole Vrk:n sivuilla yhtään sen nimistä, tai ei ainakaan joku kk sitten ollut. Menisiköhän läpi?

Tuskin menee läpi ville leinosen biisi nimenä, Aivan Ihana saattaisi mennäkin.
 
Joo, en ehkä antaisi Aavatarta tyttärelleni nimeksi,
mut toisaalta ei nimi naista pahenna ellei nainen...
Nämäkin Aavattaret ovat kauniita naishahmoja:
www.aavattaret.fi
 

Yhteistyössä