mitä mieltä, pitäiskö mun ottaa asia puheeks mun siskon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
on siis menossa naimisiin ja mun pitäis järkätä kaasona polttarit.
olen tammikuussa alkanut ottaa yhteyttä polttarivieraisiin, kysellyt heiltä asioita mun siskosta ja ideoita mitä tehtäis, he kun tuntevat mun siskon eri tavalla kun minä ja tietävät varmasti paljon sellaista mistä vois olla apua mitä minä taas en tiedä. mutta kukaan ei vastaa mulle mitään. yhden kanssa olen suunnitellut, mutta kamalan hankalaa kun ei tunneta muita. olen lähettänyt pyynnön et laittaisivat mulle puhelinnumeroitaan, koska asutaan kaikki niin kauakana toisistamme et ei voida järjestää livetapaamista ja netissä on niin hankala kaikkien kanssa puida asioita sähköpostitse. kukaan ei ole lähettänyt numeroaan. olen kysynyt kaukana asuvilta, että mihin aikaan he olisivat siellä mistä lähdetään, et miten tulee junia, mutta kukaan ei ole vastannut.
olen kysellyt että onko ideoita, ei ole. mitä mä voin enää tehdä?! tekis mieli sanoa mun siskolle, että en mä pysty yksin mitää järjestään kun ketään sun "ystävistä" ei kiinnosta. (no en mä nyt tollee sanois ja toisen fiilistä pilais, mutta ottaa niin aivoon nyt!!!)
mä en ihan totta pysty yksin järjestään polttareita, koska en tiedä ihmisten aikatauluista!! jos vaan pokkana järkkään eikä kellonaika käykään muille, niin sit polttareita vietetään minä, mun sisko ja yks meidän yhteinen kaveri. oikeesti minä ja tää yhteinen kaveri ollaan ainoot jotka yrittää, eli 2/10. aika perseestä. äsken sit bongasin facebookista yhden ja alotin aiheesta chat-keskustelun, niin tää vastaili jotai joo ja jaa ja häipy mitään sanomatta linjoilta!!!!!!!!!!! :o
melko reilua, tosi paha mieli mun siskon puolesta :'(

Kuinka kaukaa ne muut on?
Meinaan, että jos ne on niin vässyköitä ettei ne kehtaa sanoa että ei uskalla luvata että pääsevät osallistumaan sillä matkoihin ja yöpymisiin menee niin paljon rahaa.
Selkärangattomia ihmisia kun on.

pamppelsson, tää päivämäärä on sovittu sillon tammikuussa kaikkien kanssa, kaikille sopi.. ja heidän pyynnöstään otettiin sellainen päivä et ovat jokatapauksessa tulossa erään tapahtuman takia tännepäin, joten sen ei PITÄISI olla ongelma...

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
pamppelsson, tää päivämäärä on sovittu sillon tammikuussa kaikkien kanssa, kaikille sopi.. ja heidän pyynnöstään otettiin sellainen päivä et ovat jokatapauksessa tulossa erään tapahtuman takia tännepäin, joten sen ei PITÄISI olla ongelma...

Sit kysyt vielä kerran kaikilta. Jotka ei ilmoita mitään niin seuraavana viestinä laitat kellon ajat sun muut.

Mun omia polttareita kun 2 kaveria järjesti niin niille tuli sama ongelma. Ne sit kysy multa mitä tehdä, niin sanoin että tekevät just noin. Jos kerran jo päivämäärä on sovittu niin eikun vain!
No mun polttareista sit pari jäi pois ilmoittamatta mitään, mutta en mä sille minkään mahtanut. Heidän vikansa itse, missasivat kivat pirskeet. :)

Mä jaksoin lukea. Hirveän kurjaa mutta melkeen parempi nyt etukäteen otta asia puheeksi kuin sitten polttripäivänä huomata. Sisko ehtii sulatella valmiiksi tilannetta ja h-hetkenä nauttii ja arvostaa vaikka teitä vieraita olisikin vain 2.
Laita myös niille muille vielä viesti että olkaa nyt kilttejä ja vastatkaa edes kyllä tai ei aiotteko osallistua koska muuten on niin vaikea jrjestää mitään.
Ärsyttäviä moukkia kyllä=/

itse kun järjestelin ystäväni polttareita, ilmoitin ajoissa päivän, jolloin polttarit olisi hyvä järjestää. Osa vastaili sähköposteihin osa ei. Sitten niiden kanssa jotka vastasivat suunnittelimme polttarit ja infosimme ohjelmasta muita ja laitoin päivämäärän johon mennessä piti vahvistaa tulemisensa.

Tyon vahvistuspäivämäärän jälkeen tarkasteltiin ohjelma uudelleen, jotta päivästä ei tullut liian kallis kenellekkään ja meillä polttarit oli Helsingissä ja kaukaisimmat tulijat Rovaniemeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
kappalejakoa kannattaisin tässä tekstissä..ei tätä voi lukea=)

no voi vittu.... :headwall: =)

Kuka jaksaa ton pötkön tavata ? Yhtä fiksu vastaus kun oli aloittajan tapa kirjoittaa.

Kyllä tuon pystyy lukemaan ihan hyvin ja pystyy jopa ymmärtämään mitä lukee.Taitaa teillä olla jotain ongelmia jossain....

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta siis juu, kyllä mä varmaan siskolle sanoisin.

niin mieki. ja järkkäisin siskolle ihanat polttarit yhteisen kaverin kanssa vaikkapa jossain kylpylässä.

kurjaa tuommonen, tosi kurjaa :( :hug:

Taitaa ihmisillä olla tänä päivänä niin paljon omia menoja ja juttuja, ettei joidenkin polttareiden järkkäilyyn jää aikaa vaan odottavat, että joku muu järkkää....Epäkohteliasta olla ottamatta yhteyttä ja vaikka reilusti sanoa, ettei käy tai ei kiinosta

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Taitaa ihmisillä olla tänä päivänä niin paljon omia menoja ja juttuja, ettei joidenkin polttareiden järkkäilyyn jää aikaa vaan odottavat, että joku muu järkkää....Epäkohteliasta olla ottamatta yhteyttä ja vaikka reilusti sanoa, ettei käy tai ei kiinosta

Näinpä.

Mä olin juuri yhden ei-niin-läheisen ihmisen polttareissa ja hänellä oli kaksi kaasoa, polttarivieraita oli yhteensä 12.
Kaasot oli todella saamattomia tyyppejä eikä kukaan "uskaltanut" sanoa omia mielipiteitään tms.
Meni sitten siihen, että käytännössä minä ja siskoni järjestimme koko kaiken ja muut vaan peesailivat.
Mua ärsytti aivan suunnattomasti, mutta polttarisankarin takia sitten hampaat irvessä itse raadoin.

taidan kyllä puhua tästä siskolleni.... josko hän sais sit patistettua nää kaverinsa tähän mukaan... mua niin suututtaa ja ärsyttää ja kun olen suoraan sanonut, että muiden ei tarvitse kun raahautua paikalle, mutta mä en ala mistää vr:n sivuilta arpomaan heidän saapumisaikojaan ja et ideoita ottaisin todella kiitollisena vastaan jotta saatais mahdollisimman paljon polttarisankarin näköinen päivä! olen nimittäin ollu polttareissa missä vieraat ajatteli vaan itseään, et mitä he haluisivat tehdä ja morsiamen tahtomiset jäi ihan kakkoseks :/
TYMPII!!

Yhteistyössä