?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Ihan ok, mut kai tuonne keittiöön enemmän kaapistoa tulee, mitä tuo kuva näyttää? =) (kysyy tyhmä, sori)
Alkuperäinen kirjoittaja jaap:Itse en pidä tuosta neliöiden tuhlauksesta ja yhtenäsestä keittiö olohuone kompleksista.
Alkuperäinen kirjoittaja jaap:Itse en pidä tuosta neliöiden tuhlauksesta ja yhtenäsestä keittiö olohuone kompleksista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaap:Itse en pidä tuosta neliöiden tuhlauksesta ja yhtenäsestä keittiö olohuone kompleksista.
Minä taas nykyään poistattaisin mielellään väliseinän keittiön ja olohuoneen välistä. Ehkä leivinuuni voisi olla tilanjakajana, mutta ei kokonaan erillään.
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja jaap:Itse en pidä tuosta neliöiden tuhlauksesta ja yhtenäsestä keittiö olohuone kompleksista.
Mikä tossa on siis neliöiden tuhlausta?
Alkuperäinen kirjoittaja toinen ohis:Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja jaap:Itse en pidä tuosta neliöiden tuhlauksesta ja yhtenäsestä keittiö olohuone kompleksista.
Mikä tossa on siis neliöiden tuhlausta?
Käytävä savupiipun takana, muutenkin sellaista turhaa käytävämäistä osuutta.
Oleskeluhuone näyttää pieneltä kopperolta muihin huoneisiin nähden. Missä keittiökoneet, vesipisteet? Outo keittiöratkaisu, eikä minusta käytännöllinen. En myöskään pidä vessanpöntöstä pesuhuoneessa, saisi olla jotenkin eristetty koppero, kiva kuvitella kuopusta kakkalla kun itse istuu jossain kylpyammeessa :x
Alkuperäinen kirjoittaja ...:No tuolle käytävälle ei nyt paljoa voi tehdä kun se on jo olemassa. Eikä tuota muuria oikeen voi tuosta purkaakaan kun takka on siinä. Oleskelutilan halutaan erilliseksi tilaksi jotta saadaan tv pois tästä arkikäytössä olevasta tilasta, lisäksi se voi toimia vierashuoneena tarvittaessa.
Nuo kaksi makuuhuonetta ovat tosiaan pieniä ja jo olemassa, niille ei tehdä muuta kuin pintakohennusta. Niissä nukutaan nyt me itse tuossa oikeanpuoleisessa ja lapset tuossa vas.puoleisessa. Ja olohuone on n. puolet tuosta mikä siinä nyt on piirretty. Eli kyseinen illanvietto-ongelma on jo olemassa muttei ole osoittautunut mitenkään häiritseväksi. Ei meillä noita bileitä juuri vietetä...
Khh on suuri. Ja se on suuri siksi että saan sinne mahtumaan kauan kaivatun ompelupisteen. Eli työtason jolle saan koneet esille ja siinä saavat olla. Lisäksi kaappia ja laatikkoa kaikille käsityötarvikkeille. Siellä on myöskin muuta säilytystilaa ja pesutorni ja pyykkihuoltokaapit. Joku kysyi pyykinkuivauksesta, meillä on kuivausrumpu enkä kuivaa telineellä juuri mitään. Se teline joka mahtuu nyt täällä olemaan hetken mahtuu varmasti olemaan jossain myöhemminkin.
Tila kasvaa nykyisestä n. 75 neliöstä 140 neliöön.
Vessanpöntön eteen on tulossa pieni näkösuoja, mutta ei minua ainakaan häiritse jos lapset käyvät asioillaan kesken kylpyreissun. Lähinnä se on toinen pönttö sitä varten kun meitä alkaa olla kohta viisi henkeä, kaksi vessaa on kiva.
Mihin tarvitaan teknistä tilaa?
Varasto on autotallin yhteydessä.