Mitä mieltä soivasta potasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulisinpa että aika turha... Varmaan aluksi mielenkiintoinen, mutta ilmankin pärjää hyvin.
Jos haluaa potalla käymisen palkita jolla kivalla jutulla, niin vaikka tarra pottaan jokaisesta onnistuneesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis potta joka alkaa soimaan, kun sinne pissa/kakka tulee.

ai :o semmosiakin sit on.juuh. en ostais.kyllä ne oppii ihan normi potallekin käymään. lahjot jollain tarralla tai tikkarilla tai millä vaan hyvästä suorituksesta:)

Ihan turha kapistus! Ostin Fischen Pricen soivan ja puhuvan potan, jotta poika vihdoinkin innostuis potalle. Ja katin kontit! Alko vaan leikkiä sillä. Kun oli oikeasti kypsä potta touhuille, niin se vanha ja hyvä baby björnin potta oli ihan paras.

Kaverilla oli se "juttu" jonka jälkeen tyttö saatiin päiväkuivaksi. Tarrat ja muut potat eivät iskeneet.

Itse en käytä ennenkuin olen epätoivoinen. Nyt vielä riittää äidin, isän ja muiden ihastelu ja kehuminen -> mairea voitonriemuinen hymy...

Viisastelenpa nyt tähän väliin. Meillä ei koskaan ole tehty potalla käynnistä numeroa. Ei sit minkäänlaista. Jotain tuli pottaan, kiva juttu. Elämä jatkuu. Ei fanfaareja, ei isille, mummolle ja koko suvulle ilmoittamista että hurraa! pissa tuli pottaan. Ihmettelin onko pph:lla joku kakkafetissi kun se aina selitti miten vaivattomasti kakkaaminen ja pissaaminen tänäänkin sujui, ei mitään ongelmaa. Mitä ongelmaa sit pitäisi olla, ihmettelin. Mun neuvo, ei mitään numeroa asiasta. Kakkaaminen ei ole suoritus josta pitää saada taputuksen ja fanfaarit. Se on ruumiintoiminto. Ei mua kukaan hengittämisestäkään kehu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viisastelenpa nyt tähän väliin. Meillä ei koskaan ole tehty potalla käynnistä numeroa. Ei sit minkäänlaista. Jotain tuli pottaan, kiva juttu. Elämä jatkuu. Ei fanfaareja, ei isille, mummolle ja koko suvulle ilmoittamista että hurraa! pissa tuli pottaan. Ihmettelin onko pph:lla joku kakkafetissi kun se aina selitti miten vaivattomasti kakkaaminen ja pissaaminen tänäänkin sujui, ei mitään ongelmaa. Mitä ongelmaa sit pitäisi olla, ihmettelin. Mun neuvo, ei mitään numeroa asiasta. Kakkaaminen ei ole suoritus josta pitää saada taputuksen ja fanfaarit. Se on ruumiintoiminto. Ei mua kukaan hengittämisestäkään kehu.
Minä olen kyllä tyttöä kehunut jos jotain on pottaan aikaseks saannu. Samalla tavalla ollaan hurrattu uusista sanoista vaikka ei kukaan muokaan ole puhumisesta kehunu
=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Varmaan kuitenkin vanhempasi itkivät onnenkyyneleitä ja riemuitsivat kun hengitit synnärillä..

Yhteistyössä